Beoordeeld op 2 oktober 2021

Een fantastsch hotel met goed personeel. Heerlijk dicht bij de zee en het ov. Prachtige kamers met fantatische bedden. Een aanrader voor een ieder die een goed hotel zoekt tegen een redelijke prijs. (Zowel zakelijk als privé)

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 8 augustus 2021

Fijn hotel. Alles zit op loopafstand. Het ontbijt vonden we wat prijzig, dit was overigens wel goed. De volgende keer boeken we zonder ontbijt, aan het strand kan je voor een lagere prijs ontbijten. Verder was het weer prima en komen we zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 4 augustus 2021

Het verblijf bij Ramada was echt top! Super vriendelijk personeel, een ontzettend mooi hotel en het hotel was gelegen op de perfecte plek (1 á 2 minuten lopen naar de boulevard en het strand). Wij komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 26 juni 2021 via mobiele applicatie

Zo verrast met hoe mooi dit hotel is voor een drie ster hotel. Kwaliteit van een 4 ster hotel.
Netjes alles . Personeel jong maar scherp en vriendelijk!
Kamer super mooi met eigen stoombad ! Wat een luxe !
Ontbijt volgens Corona maatregelen goed uitgevoerd! Ik werd in de watten gelegd door het personeel!
Het ontbijt kan beter maar ik zag dat iedereen hun best deden en niks was te veel!

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 juni 2021

voor ons nooit meer , kleine kamers ,zeer kleine douche en n rioollucht, om 15.45 uur waren de kamers nog niet klaar, ,en de volgende dag wilde we bij boeken voor de parkeerplaatsen dat kon niet maar de volgende gast die na ons kwam die kon het wel ,er wordt dus onderscheid gemaakt, hier watvan gezegt en toen kon het opeens wel.

Datum van verblijf: mei 2021