TripAdvisor

Beoordeling van Simonis Op de Boulevard

Simonis Op de Boulevard
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Snelle hap in Scheveningen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijk niet gastvrij personeel! Personeel klaagde alleen te zijn. Erg jammer! Simonis gaat toch voor kwaliteit!

Datum van bezoek: september 2019

13 september 2019 beoordeeld

Lekkere kibling en mosselen gegeten, het was erg druk, alles was zo goed als volzet, maar we waren nog snel bediend.
Een glaasje witte wijn was een goed wacht-drankje :)

Datum van bezoek: augustus 2019
22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben gisteren 2 schotels op.
Die met kibbeling was vet. De enige smaak die eraan zat was van de kruiden.
De friet was meerdere malen gebakken dus ook niet lekker. Dus ja ik vind 13,50 voor een schotel te duur.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

portie kibbeling, portie mosselen en portie garnalen gekocht, kwaliteit is gemiddeld, erg vet, misschien omdat we aan het eind van de dag kwamen, maar wij kopen daar geen vis meer. personeel was wel vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een drukte op het terras en aan de counter. Toch snel geholpen en de kibbeling en drankjes snel mogen ontvangen. Superfijn! Wel één en al geschreeuw vanachter de counter. Het luide stemgeluid hoort wel een beetje bij de setting natuurlijk, zoals Ronald McDonald bij de McDonalds. De kibbeling was duidelijk meermaals de frituur in geweest. Dit deed af aan de smaak (al was deze nog wel voldoende) en gaf wat harde stukjes als resultaat. Persoonlijk is dit niet mijn smaak, maar er zijn natuurlijk mensen die dit wel lekker vinden. Met het blikje cola was niks mis.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Simonis Op de Boulevard bekeken, bekeken ook

Scheveningen, Den Haag

In Simonis Op de Boulevard geweest? Deel je ervaringen!