ZenHotels.com
Hotels.comUS$ 49
PricelineUS$ 53
TravelocityUS$ 49
Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Kamer op de hoek van het pand op vijfde verdieping gehad. Daardoor aan twee kanten ramen. Zelfs in douche raam met uitzicht. Uitzicht op pier met reuzenpad.
Kamer zeer klein. Te weinig plek om je trolley te openen. Ook badkamer zeer krap.
Heerlijk bed.
Vriendelijke ontvangst.
Goede locatie.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 9 december 2019

Wij verbleven in kamer 75 van de villa naast het hotelgebouw (even buitenom lopen). De kamer was schoon, ruim, sober ingericht maar het verblijf deed ons koninklijk aan: prachtige plafondornamenten en mooie hoge raampartijen. Enig nadeel was wel de stijle trap naar de 1e verdieping en enkel glas in de ramen waardoor we wat last hadden van het (tram)verkeer.
Ontbijt was prima en lekker, personeel was zeer vriendelijk (humor!).
Parkeren blijft een probleem in Scheveningen maar daar kan dit hotel niets aan veranderen.

Kamertip: Kies voor een kamer in de villa
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 29 november 2019 via mobiele applicatie

Geweldig. Wat een vriendelijk personeel. We waren vergeten te zeggen dat we slecht ter been zijn. De receptioniste heeft haar uiterste best gedaan om ons een kamer te geven die we met de lift konden bereiken. Een heerlijk ontbijt met verse jus d’orange en enorm lekkere scrambled ergs.
Heel erg schoon en niet alleen de kamer maar het hele hotel. Een lekkere douch.
Het hotel is wel wat verouderd, maar dat is niet storend. Wij gaan hier zeker naar terug. Voor de prijs een top hotel
Vera Decoster

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 21 september 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotelletje voor weekendje weg. 2 persoonskamer met uitzicht op de pier.
Kinderen hadden ook een 2 persoonskamer maar bedden stonden ver uit elkaar.
Prima ontbijt.
Alles keurig en schoon.
Parkeren voor een dag 30 € in parkgarage vlak in de buurt.
Op loopafstand van het uitgaansleven.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 14 september 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is verouderd, niet dramatisch maar ik had er graag iets over willen zeggen in de vorm van een tip of lichte opmerking zeker gezien de prijs die voor een luxe kamer wordt gevraagd. Helaas kwam het niet zover. Bij het uitchecken op de zaterdagochtend waren er 2 medewerkers aanwezig. 1 iemand had het te druk met zichzelf terwijl de ander klaarblijkelijk de gebruiksaanwijzing van de koffiemachine niet goed had doorgenomen. Ook dit is nog niet heel erg, maar ik was duidelijk opgemerkt en niemand die iets zegt of doet. Uiteindelijk na 10 minuten wachten in het zicht van beide medewerkers toch maar gevraagd of ik mocht uitchecken. Met een lang gezicht en duidelijk gekreun en gesteun om nogmaals bij te zetten hoe zwaar het wel niet was voor de medewerker om dit te doen toch kunnen vertrekken. Letterlijk geen woord gewisseld met de medewerker; geen goedemorgen, geen hoe was u verblijf, geen heeft u lekker geslapen helemaal niets. Erg jammer en omdat ik dus mijn verhaal aan de medewerkers niet kwijt kon doe ik het helaas maar op deze manier.
Oprecht zou ik een ieder die ook maar enige vorm van beleving wilt ervaren dit hotel zeker niet aanraden.

Datum van verblijf: september 2019