Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Als vaste gast ook deze keer weer veel plezier gehad. Ook erg fijn dat ik al wat had kunnen aanbetalen aan de volgende vakantie. Zo heb ik geen kredietkaart nodig. Nu ben ik wel erg benieuwd of er ook licht in de nieuwe resectie komt.

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 mei 2019

Op een maandagavond met vrouw en kind hier een overnachting geboekt. Verwachte niet al te veel ivm de gunstige prijs, maar dat was onterecht.
Werden vriendelijk ontvangen, snel geholpen en hadden een kamer voor 3 in het gebouw ernaast. Prachtig gebouw. Kamer was prima en schoon, net als de badkamer. Uitchecken ging vlot. 1 persoonlijke ergernis, de badkamer inlopend zie je van licht naar donder de glazen plaat die de toilet en douche van elkaar scheid, niet tot nauwelijks. Na 3 keer stoten leer je het vanzelf, maar toch.
Locatie is echt top. Zouden hier zeker terug willen komen.
Bedankt.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 26 april 2019 via mobiele applicatie

Ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad in een hotel. Het personeel spreekt gebrekkig Nederlands, helpt totaal niet, begrijpt niet wat je vraagt, is alleen maar bezig met hun smartphone. Mijn emails worden niet beantwoord, er worden valse beloftes gedaan, de telefoon wordt nu al dagen op rij niet opgenomen. Ik zou dit hotel ten zeerste afraden.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 9 december 2018

Het hotel dient zich goed voor 1 nacht. Maar je wilt er niet langer verblijven.

De slaapkamer was ok maar de badkamer was echt een misser.
Je kan er bijna je kont niet keren of je botst ergens tegenaan. Als je op de wc zit, dan zit je met je ene elleboog tegen de wc rol aan en aan de andere kant tegen de doucheruit.
Je draait de kraan van de douche open en die valt er vanaf. Dan wil je de hoogte van de douche instellen, ook die knop valt er vanaf.
Wij zijn beide niet groot gem 1,68. En niet breed. Maar een pers van 1,80 of langer of een persoon die een wat meer omvattende lichaamsbreedte heeft kan zich hier niet makkelijk manoeuvreren.
Het badmatje wat we hadden opengevouwen zaten zwarte en bruine vlekken in, ik hoop maar dat het mascara en foundation vlekken waren.
Zoals gezegd was de slaapkamer wel ok, de kussens waar we op sliepen stelde echt niks voor, leek net alsof je op het matras zelf sliep.
Het hoeslaken zat aan het voeteneind vol met gaten. Het beddengoed was wel zo strak neergelegd dat het misschien niet zou opvallen. Maar helaas wel.

Verder was het personeel wel heel vriendelijk! We hebben heerlijk ontbeten en vonden de locatie wel goed, niet aan de doorgaande weg, het ligt in een zij straat. Hou er wel rekening mee dat je 25,00 moet betalen om daar te mogen parkeren als dat al lukt.

Misschien verschilt het per kamer, maar we hebben 125 euro betaald voor kamer 117 voor 1 nacht, dit is echt niet wat je verwacht voor zoveel geld. Teleurstellend.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

Na een vervelende ervaring 's avonds in een ander hotel, konden wij om 23.00 uur nog terecht in Hotel Andante. We werden super ontvangen en kregen de volgende ochtend het ontbijt van ze. De kamer was prima, schoon en een fijn bed.
Bedankt Andante!

Datum van verblijf: oktober 2018