Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 108
Hotels.comUS$ 108
eDreamsUS$ 103
TravelocityUS$ 108
Orbitz.comUS$ 108
Agoda.comUS$ 108
Beoordeeld op 16 februari 2020

Voor de zoveelste keer voor dit hotel gekozen. Maar nu viel het enorm tegen, bij het openen van de deur kwamen we in een rookhol ! klagen bij de receptie, helaas geen andere kamer vrij. Ze kon ook niet veel doen, sprayen maar ja, slapen in een spraygeur is ook niet lekker. Een hele slechte nacht gehad, de deur wel een uur open gehad maar de rook was in de dekbedden getrokken. De douche was heel goed, nieuwe badkamer met inloopdouche en het ontbijt prima. Helaas wel maar 2 grote handdoeken en 2 bekers terwijl we toch echt met 3 personen waren en 3 bedden. Extra bij de receptie gehaald. Bij het uitchecken de eigenaar nogmaals aangesproken op het roken in de kamer. Nee hoor, dat kon niet. Hij had de schoonmaker gesproken en die had niets geroken. ahum, die rookt zelf misschien ook wel en dan ruik je het niet. Oftewel, als gasten werden we als leugenaars weggezet. Een hele onplezierige ervaring

Kamertip: neem bij klachten de receptionist of eigenaar meteen mee naar je kamer anders geloven ze je niet
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Prima lokatie met bar aan de boulevard, wordt nu helemaal opgeknapt en autovrij vlakbij de pier. Aardig personeel. Parkeerkaart te kopen voor 1 dag voor 12,50. Goed ontbijt met goede koffie. Kamer met goede douche, kleine badkamer met wc.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 16 januari 2020

Een eenvoudig maar goed hotel. Vriendelijk personeel.
Wij hadden de goedkoopste kamer. Deze was klein maar wel netjes en schoon en alles wat je nodig had was aanwezig.
De ligging is top en tegenover het hotel is een nieuwe parkeergarage waar je, via het hotel, voor € 12,50 per dag kunt parkeren.
Ontbijt was prima.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 23 december 2019

Keurig hotel met ruime kamers. Goed ontbijt. Op loopafstand van zowel de Pier als het Circustheater.
Nieuw aangelegde ruime parkeergarage eveneens erg dichtbij. Zeker value for money. Bij ons volgend bezoek aan Den Haag komen we hier zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 17 november 2019 via mobiele applicatie

Zeer net klein hotel aan de boulevard. Van buiten ziet het er ouder uit dan van binnen. Mooie gerestylde kamers (alleen de deuren niet). Zeer goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Openbare parkeergelegenheid voor de deur (Max €15 voor 24hr). Goede aansluiting openbaar vervoer naar Den Haag centrum (tram 1/9) of verschillende bussen. Scheveningen casino en kurhaus liggen op loopafstand (700m)

Datum van verblijf: november 2019