Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel. Ideaal gelegen in Scheveningen tegen het strand. Lekker en goed ontbijtbuffet. De hotelkamers zijn pas gerenoveerd. Enkel de badkamer was wat aan de kleine kant. Vriendelijke uitbaters en correcte ontvangst. WiFi is voorzien. Geen parkeerplaatsen waardoor de betaalparking (op 150 meter afstand) aan te raden is. Bij drukke dagen zou ik de parking niet verlaten indien niet nodig en het openbaar vervoer of fiets gebruiken.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 januari 2018

De kamers zijn netjes en schoon. Bedden zijn goed. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was uitgebreid en voor iedereen wat wils.
Voor het hotel wordt gewerkt aan een parkeerterrein. Wij konden parkeren op het Zwarte Pad, een halve kilometer lopen vanaf het hotel. Prima te doen.
Dicht bij het strand, de boulevard en het circustheater.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 9 november 2017 via mobiele applicatie

Zeer tevreden. Kamer was netjes, schoon en verzorgd. Goede bedden. Badkamer is wel wat klein, wel met toilet, wastafel en douche. We hadden een kamer met balkon, tevens zeezicht met uitzicht op de pier. Het ontbijt was zeer goed verzorgd. Met een privé parkeerplaats, voor een acceptabele prijs tegenover het hotel. Al met al is dit hotel zeker een aanrader.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 november 2017 via mobiele applicatie

Goede ligging aan het strand boulevard. Parkeren voor de deur. Vriendelijke medewerkers. Schone kamers. Goede CV verwarming en goed warm water in douche. Maar bovenal een super lekker en uitgebreid ontbijt.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 november 2017

We komen hier jaarlijks. Prima verzorgde kamers. Bedden zijn goed en alles is altijd keurig netjes. Geweldige locatie aan de boulevard. Eigen parkeerplaats. Heerlijk ontbijt! Gezellig personeel en altijd vriendelijk. Komen er niet voor niets al 10 jaar!

Kamertip: Alle kamers zijn netjes. Ook eens in de familiekamer verbleven met onze zonen. Ook keurig netjes!
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Bedank Hendrik en Coro... H