Carlton Beach(Scheveningen)
  • Zwembad
  • Restaurant
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 123 per nacht.

Ibis Den Haag Scheveningen(Scheveningen)(Heel veel waar voor je geld!)
Andante Hotel(Scheveningen)
Hotel Excelsior(Scheveningen)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Roomservice
Hotel Mimosa(Scheveningen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
  • Inclusief ontbijt
Bella Vista(Scheveningen)
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel. Ideaal gelegen in Scheveningen tegen het strand. Lekker en goed ontbijtbuffet. De hotelkamers zijn pas gerenoveerd. Enkel de badkamer was wat aan de kleine kant. Vriendelijke uitbaters en correcte ontvangst. WiFi is voorzien. Geen parkeerplaatsen waardoor de betaalparking (op 150 meter afstand) aan te raden is. Bij drukke dagen zou ik de parking niet verlaten indien niet nodig en het openbaar vervoer of fiets gebruiken.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
19 januari 2018 beoordeeld

De kamers zijn netjes en schoon. Bedden zijn goed. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was uitgebreid en voor iedereen wat wils.
Voor het hotel wordt gewerkt aan een parkeerterrein. Wij konden parkeren op het Zwarte Pad, een halve kilometer lopen vanaf het hotel. Prima te doen.
Dicht bij het strand, de boulevard en het circustheater.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tevreden. Kamer was netjes, schoon en verzorgd. Goede bedden. Badkamer is wel wat klein, wel met toilet, wastafel en douche. We hadden een kamer met balkon, tevens zeezicht met uitzicht op de pier. Het ontbijt was zeer goed verzorgd. Met een privé parkeerplaats, voor een acceptabele prijs tegenover het hotel. Al met al is dit hotel zeker een aanrader.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ligging aan het strand boulevard. Parkeren voor de deur. Vriendelijke medewerkers. Schone kamers. Goede CV verwarming en goed warm water in douche. Maar bovenal een super lekker en uitgebreid ontbijt.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
5 november 2017 beoordeeld

We komen hier jaarlijks. Prima verzorgde kamers. Bedden zijn goed en alles is altijd keurig netjes. Geweldige locatie aan de boulevard. Eigen parkeerplaats. Heerlijk ontbijt! Gezellig personeel en altijd vriendelijk. Komen er niet voor niets al 10 jaar!

Kamertip: Alle kamers zijn netjes. Ook eens in de familiekamer verbleven met onze zonen. Ook keurig netjes!
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Bedank Hendrik en Coro... H