“Elke dag vers uit zee, echt Waar!”
Beoordeling van Catch by Simonis

Catch by Simonis
Reserveren met
Catch by Simonis is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 10 van 178 Restaurants in Scheveningen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Gewoon super goed eerlijk eten voor alle prijzen ( goedkoop tot " duur") maar altijd prijs/kwaliteit conform

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Maatjes zijn prima! Tafeltjes mogen echt af en toe wel eens schoongemaakt worden. Ze zien er echt vies en vettig uit.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Catch stond vrij hoog op ons lijstje, maar het was jammer genoeg niet voor herhaling vatbaar. Eten was prima, maar niet heel bijzonder. Bediening, althans degene die ons continue bediende, zijn we niet over te spreken. We moesten zelf wenken om drankjes te bestellen. Ook werd niet gevraagd of we misschien nog een dessert wilden. Uiteindelijk toch nog de kaart gekregen, maar opnemen was er ook niet bij. Na een geruime tijd besloten om dan maar de rekening te vragen. Gemiste kans!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom regelmatig bij dit bijzondere restaurant en ben door de hoge kwaliteit van het geleverde eigenlijk nooit teleurgesteld. Tot nu.
We bestellen een kreeft als hoofdgerecht. Voorgesteld wordt om een Oosterschelde kreeft te nemen buiten de kaart. (De kaartkreeft kost € 30). Na deze vraag wordt er niets toegevoegd aan info. Ik vraag dus: is dit dezelfde prijs?
Nee deze gaat tegen € 9 per ons. Een beetje zware kreeft kan dus bijna het dubbele kosten.
Jammer dat Catch hier niet duidelijk over is.
Vervolgens krijgen we bij twee echt heerlijke hoofdgerechten 1 minibakje frietjes. Het tweede bakje wat we vroegen (lijkt normaal met zijn 2en) stond vervolgens op de rekening!
Niet het bedrag maar toch jammer.
De waardering blijft hierdoor achter.
Beste Catch: wordt niet blasé aub en communiceer met je gasten.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op de hoogste verdieping, prima bediening en heerlijke gerechten. Het voorgerecht...tonijn/avocado was een streling voor de tong! Aanrader

Reizigers die Catch by Simonis bekeken, bekeken ook

Scheveningen, Den Haag

In Catch by Simonis geweest? Deel je ervaringen!