“Teleurstellend”

Lieverd
Geclassificeerd als nr. 3 van 174 Restaurants in Scheveningen
Keukens: Europees, Frans, Duits, Mediterraan, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Op slechts 600 meter van het Circustheater en 800 meter van het Kurhaus en de boulevard vind je onze Lieverd. Wij serveren wisselende seizoensgebonden menu's met regionale producten. Geïnspireerd door alle Europese keukens vind je vooral Duits-Franse accenten. Voel je thuis en laat je aangenaam verrassen door de lekkere gerechten en de hartelijke bediening.
31 mei 2018 beoordeeld

De ontvangst was supervriendelijk en ook de huiskamersfeer was gezellig en uitnodigend. Ook het concept van meerdere kleine voorgerechtjes was verrassend. De prijzen op de kaart zijn erg vriendelijk. Alleen alles wat op ons bord verscheen was ver beneden de maat. Ik was afgegaan op de goede recensies en lees nog steeds goede recensies dus misschien was het éénmalig. De gebraden eend is terug naar de keuken gegaan en is door de gastvrouw niet gerekend. Het speenvarken was erg droog en zonder smaak, de gratin was niet gaar en zonder gebruinde bovenkant. De appelcrumble waren stukjes appel nog in de schil en daarbovenop wat koekkruim zonder smaak. Het spijt me deze recensie te moeten achterlaten en hoop van harte dat wij het die dag slecht getroffen hebben.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een redelijk klein restaurant. Het driegangen menu + wijnarrangement was erg lekker en de bediening is top.

19 mei 2018 beoordeeld

Voor een verjaardag met zijn tweeën heerlijk genoten van een drie-gangen menu.
Zeer vriendelijk ontvangen, erg aardige en vriendelijke gastheer. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Top service. Kan het iedereen aanbevelen.

9 mei 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst. De gastvrouw was werkelijk perfect. Eten prijs kwaliteit was uitstekend. Voorgerechten (je mag drie kiezen zoals Spanje tapas) verrassend, hoofdgerecht lekker en goed klaargemaakt. Dessert was zeer lekker en eveneens verrassend. kortom iets om door te geven en voor herhaling vatbaar.

25 april 2018 beoordeeld

Met een april aanbieding 4 gangen van de chef voor 19,50. Te goedkoop voor wat je kreeg en meer dan genoeg. Zeker tot snel!

Reizigers die Lieverd bekeken, bekeken ook

Scheveningen, Den Haag

In Lieverd geweest? Deel je ervaringen!