TripAdvisor
Scheveningen
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Slechte service en belachelijk duur!!”
Beoordeling van Oase Beach Club

Oase Beach Club
Geclassificeerd als nr. 141 van 188 Restaurants in Scheveningen
Keukens: Nederlands
14 september 2019 beoordeeld

Geen ster waard!

Vieze glazen en je krijgt geen nieuw drankje als er een wesp in je glas zit. Nooit meer! Zeker niet aan te raden. Bij de buren is beter, dus zou daar heen gaan.

Datum van bezoek: september 2019

31 augustus 2019 beoordeeld

Slechte service, waarbij de eigenaresse ( of wat ze dan ook is) een attitude probleem heeft.
Eten zeer matig.

Datum van bezoek: augustus 2019
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten hier voor een kopje koffie en een jus d’orange. Ze vroegen om een grote koffie waarop we ja zeiden. Deze koffie was niet groter dan een normale maar vroegen wel 6.20€. Echt belachelijk! Gelukkig geen “grote jus d’orange” genomen want deze was 15€. Waar gaat dit over, hoe durf je het te vragen. We komen hier nooit meer terug. Ps de bediening is erg onvriendelijk, vooral de eigenaar en dit is nog zacht uitgedrukt! Hij gooide met de deuren, iedereen zat recht op in zijn stoel. En daarna vloekte hij ook nog wat.....

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juli 2019 beoordeeld

Oase is geen gelegenheid die bijzonder uitspringt t.o.v. andere zaken. Er ligt geen menukaart op tafel. Op zaterdag 27 juli genoten van 2 grote cappuccino en een appeltaart. Hiervoor € 18,70 vragen is wel iets teveel van het goede.

Datum van bezoek: juli 2019
26 juli 2019 beoordeeld

Op de warmste dag van het jaar ooit (40°C), de hele dag heerlijk op een day bed gelegen. Twee parasols waren op een gegeven moment nodig om voldoende schaduw te hebben. Martijn heeft gezorgd dat we die hele dag niets te kort zijn gekomen. Top gedaan man!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Oase Beach Club bekeken, bekeken ook

In Oase Beach Club geweest? Deel je ervaringen!