“Goed eten, leuke ambiance en gezellige bediening”

Havenrestaurant de Weduwe van der Toorn
Geclassificeerd als nr. 30 van 178 Restaurants in Scheveningen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Weduwe J. van de Toorn, sinds 1963 Weduwe van der Toorn is al meer dan 100 jaar in Scheveningen en daarbuiten een begrip. Gelegen aan de haven, wordt de vis van de boot meerdere malen per dag rechtstreeks het restaurant binnengebracht, verser kan het niet.
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zijn drieen na een middag Scheveningen lekker vis gegeten. Na een goede uitleg door de ober hebben we zeer genoten van onze vis gerechten. En dit in een leuk maar eenvoudig ingericht restarant in het haven gebied van Scheveningen.
Voor iedereen een aanrader.

21 mei 2018 beoordeeld

Veertig jaar geleden kwam ik al bij de Weduwe van der Toorn. Formica tafeltjes waar met een forse klap altijd een fles Edelzwicker op belandde. Nu samen met ega weer eens naar binnen gestapt. De indeling was eigenlijk niet eens zo veranderd. Wel ander meubilair natuurlijk, geciviliseerd formica, en nu een ruime keuze wijn. Veel vis op de kaart, zelfs de vertrouwde griet. Dus weer met een Elzasser, nu Pinot Blanc, besteld. De jongelui van de bediening deden hun best en plotseling kwam de ‘Chef Seinpost’ langs de tafels. Kortom een verrassend dubbele deja vue. Plezierig, maar toch wel even wennen aan de stevige prijzen, met name op de wijnkaart. De griet heel goed. Tafeltje naast ons was teleurgesteld dat 2 keuzes niet beschikbaar waren.

9 mei 2018 beoordeeld

Tussen het industrieel ogende gebied van de Scheveningse haven vinden we nog een min of meer authentiek restaurant, waar we een lunch van vis- paling, schelpdieren ,schol nuttigen. Prima van smaak , dus heerlijk gesmikkeld tussen de houten lambriseringen uit de 50-er jaren

Datum van bezoek: april 2018
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen vrijdag hier weer fantastisch lekker gegeten, bij een van de beste visrestaurants. Dagelijks verse vis enngoed bereid in o.a. Roomboter gebakken.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week met zijn tweeen gelunchd. Samen een gebakken Grie gehad. Was uitstekend, zoals het hoort. Bediening prima . Locatie is top, goed parkeren en in de haven. Restaurant heeft een ouderwetse simpele uitstraling, leuk. Prijs is wel stevig, maar ja goede kwaliteit mag wat kosten.

Reizigers die Havenrestaurant de Weduwe van der Toorn bekeken, bekeken ook

Scheveningen, Den Haag

Scheveningen, Den Haag

In Havenrestaurant de Weduwe van der Toorn geweest? Deel je ervaringen!