“Gewoon top.”

Geclassificeerd als nr. 1 van 154 Restaurants in Scheveningen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 augustus 2020 beoordeeld

Dit blijft een leuk restaurant. Ongedwongen sfeer. Heerlijk eten met een goed passend glas wijn. Hier kom ik graag, en zeker vaker. Een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2020

16 augustus 2020 beoordeeld

Iedere keer als we bij “de eetkamer” eten is het menu verrassender, mooier, en smakelijker. Dit keer kozen we voor het 5 gangen menu. Als starter de ceviche van zeebaars. Een heerlijk frissere combinatie die paste bij de zomerse warmte van de avond. Een mooie Meursault erbij en het feestje was compleet. Ook de mooie kruidige rendang paste mooi bij de de tropische warmte. Maar de echte verrassing vond ik de lang gegaarde en boterzachte octopus met een poeder van eendenvet, couscous en tomaat. Genieten. De eendenborst met zwarte linzen, worteltjes en jus de veau gaf een mooie harmonie op het sierlijke bord. Als laatste gang mango ijs met rode peper en munt dat een bijzondere sensatie gaf in de mond. Al met al een heel mooi passend menu bij de subtropische omstandigheden. Mijn advies, vervang snel de zitbanken voor een makkelijk zittend stoeltje. Dat verhoogt de feestvreugde met een factor 2 wat mij betreft!

Datum van bezoek: augustus 2020
18 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat je verrassen door een 4-, 5- of 6-gangen menu. De creaties van de jonge lady chef zijn van sterrenniveau. Ook fijn dat er een Bob-wijnarrangement wordt voorzien. Professionele bediening.

Datum van bezoek: juli 2020
22 februari 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten en gedronken, elke eurocent waard! We hadden gekozen voor een vier gangen menu. Het zag er niet alleen prachtig uit op het bord maar de smaak was ook heerlijk. Prettige bediening en een goede sfeer..Tot snel weer..

Datum van bezoek: februari 2020
14 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was alweer even geleden dat we bij Jasper en z’n crew zijn gaan eten.... Maar gosjemikke zeg... Het was weer ouderwets ontzettend dik genieten! We worden hier nooit teleurgesteld en we zijn nu nog aan het nagenieten.
Zeer vriendelijk personeel en vlotte bediening ondanks de drukte in het restaurant.
Ze werken zonder menukaart maar met verassingsmenu’s, echt de moeite waard om voor de 6 gangen te gaan, is echt elke cent waard!
We komen snel weer terug!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die De Eetkamer van Scheveningen bekeken, bekeken ook

Scheveningen, Den Haag

In De Eetkamer van Scheveningen geweest? Deel je ervaringen!