Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 116
PricelineUS$ 116
Hotels.comUS$ 117
eDreamsUS$ 116
TravelocityUS$ 117
Orbitz.comUS$ 117
Beoordeeld op 10 september 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel op een mooie locatie. Ligging ideaal, vlakbij de boulevard en het strand. Vriendelijk personeel.
Kamer was ruim en schoon. Ontbijtbuffet was prima verzorgd.
Parkeerplaats op aanvraag tegen betaling beschikbaar bij het hotel.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 12 augustus 2021

Een hotel dat op een prachtige plek ligt! Direct aan zee en de boulevard. Uitermate vriendelijke dames op de receptie, die klaar staan om je te woord te staan en informatie te verschaffen. Uitstekend ontbijtbuffet, met in deze Coronatijd shifts waarin gegeten kon worden.we zijn hier al een paar maal geweest. Kamers zijn netjes en schoon . Inrichting is eenvoudig maar zeker voldoende.
Parkeergelegenheid tegen betaling aanwezig.
We gaan hier graag naartoe!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 19 januari 2020 via mobiele applicatie

Wat een leuk knus hotelletje! Niks modern hip, maar gewoon ouderwets knus. Het straalt sfeer uit en dat is precies wat we zochten.

We hadden de familiekamer. Heerlijk ruim met terras achter. Nee, geen zeezicht helaas. Maar ja, dan hadden we niet zo kort vooraf moeten boeken. We hebben het niet echt gemist. Je gaat immers toch naar buiten. Hoe heerlijk om je ontbijtje met zeezicht te hebben. Het was dan ook prima en heerlijke koffie. Er was van alles aanwezig.
‘S avonds ook in het hotel gegeten. Dagmenu’tje met keuze. Een soepje vooraf, waarbij de terrine op tafel staat. Hoe ‘Hollands’, hoe leuk!! En heb je zin in meer schep je gewoon nog een keer op. Bij t hoofdgerecht stonden er vele schaaltjes met groenten en aardappel varianties op tafel. We voelden ons ‘oud Hollandsch’ verwend. Verder alles netjes en schoon. Zeer aardig personeel. Prettig ontvangen en ook gedurende het verblijf. Je auto kan tegen vergoeding bij het hotel geparkeerd worden in een soort 3 etage lift.
We mochten de auto na uitchecken nog laten staan (zondag) om nog te kunnen genieten van een heerlijk lange wandeling over t strand en in de duinen. We komen zeer zeker terug! Top!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 31 december 2019

Met onze familie hebben we hier Kerst gevierd. Omdat het restaurant dicht was, mochten we gebruik maken van de zaal om ons familie Kerst surprise avond te vieren. Helemaal top.
Ontbijt was zeer goed en de kamers verrassend in ruimte.
Bij het hotel kan je je auto tegen €15 per dag parkeren in een bijzondere liftgarage.
Het hotel is zeer goed gelegen tov Museum Beelden aan Zee, de oude haven en de pier. Madurodam is maar 2 km wandelen.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 30 december 2019

Mooi authentiek architectuur. Mooie kamer met voldoende comfort en schoon!
Heerlijk ontbijtbuffet en mogelijk om ‘s-avonds te dineren.
Serre met schitterend uitzicht over de hele boulevard en pier van Scheveningen.
Uitstekende prijs - prestatie verhouding.

Datum van verblijf: december 2019