Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Super gezellig, en vooral heel gastvrij, lekker ontbijt en onze hond was ook welkom. Vooral de serre met uitzicht op zee is adembenemend. We hadden een kamer met zeezicht. In de avond hebben we gezellig aan de bar gezeten, vriendelijke bediening. Kortom echte aanrader !

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is gelegen aan het strand van Scheveningen. Alles op loopafstand. Was hier 1 juli een weekend samen met mijn moeder om de musical The Lion King te bezoeken. Ook het theater was op loopafstand. Ontbijt was goed verzorgd. Het enige minpunt was dat de kamers niet beschikken over airco waardoor het al snel heel benauwd wordt in de kamer.
Al met al een heel goed verblijf gehad hier!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht over de zee, zeer vriendelijk personeel, mooie schone kamers en een top ontbijtbuffet. Wij zouden dit hotel absoluut aanraden voor wie een hotel zoekt in Scheveningen! Tip: ga voor een kamer met zeezicht, dit is echt de moeite waard!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 4 juli 2018 via mobiele applicatie

Net hotel met leuke uitstraling.
Mooie ligging zo dicht aan het strand.
Niet zo massaal en daardoor wat persoonlijker. Personeel erg vriendelijk, ontbijt goed en de kamers waren erg schoon. Hebben heerlijk geslapen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 20 juni 2018

Eenvoudig en bescheiden hotel, kamers zijn klein. Vond het matras en de kussens erg zacht, maar dat is natuurlijk ieder persoonlijk. Badkamer met bad, hoge instap. Kamers zijn schoon, vriendelijke mensen aan de receptie. Nadeel is dat het hotel (nog) geen eigen parkeergelegenheid heeft.
Ontbijtbuffet is prima verzorgd.

Datum van verblijf: juni 2018