Beoordeeld op 12 september 2019

Centraal gelegen hotel ivm. een bezoek aan het circus theater. Vlak bij de boulevard en het strand. Goed en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Goede bedden. Het hotel is wat prijziger, met wat korting is het te doen. Parkeren is wel duur, maar ja wat wil je in Scheveningen.

Kamertip: Rustige kamer aan de achterkant van het hotel.
Datum van verblijf: september 2019
BilderbergEuropa, Sales department van Bilderberg Europa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Tomaweba,

Dank u zeer voor deze review. Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad.

Mogen wij u snel weer verwelkomen in ons hotel?

Team Bilderberg Europa Hotel.

Beoordeeld op 10 september 2019

Fijn hotel dicht bij het strand.
Lekker gedineerd,was top !
Heerlijk ontbijtje
Lekker geslapen, geen last gehad van lawaai,verkeer of what ever.
Alleen jammer dat de drank wat aan de dure kant is; -gewoon biertje van de tap €4,- !!
Rode port: €7,- !!

Datum van verblijf: september 2019
BilderbergEuropa, Sales department van Bilderberg Europa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Beste LexenLon,

Wat een leuke review, dank daarvoor. Wij zien u graag weer terug in het Bilderberg Europa Hotel.

Beoordeeld op 7 september 2019

We hebben een heerlijk verblijf gehad, de kamer was lekker groot en bed heerlijk. In de badkamer zat helaas 't een en ander los en schimmel her en der. De welness is er wel maar die is zeer slecht onderhouden.

Datum van verblijf: augustus 2019
BilderbergEuropa, Sales department van Bilderberg Europa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Beste Anita29082019,

Hartelijk dank voor de tijd en moeite voor het invullen van de enquete. Uw feedback stelt ons in staat om onze service en kwaliteitsstandaarden continue te blijven verbeteren.

Graag tot ziens in het Bilderberg Europa Hotel.

Beoordeeld op 6 september 2019

We hadden een excellent verblijf in dit Bilderberg Europa hotel. De kamer beviel ons erg: goeie douche en nette badkamer. Dikke bravo aan het poetsteam om de kamer zo netjes te onderhouden. We hadden een zalige nachtrust vanwege de goeie bedden.

Beste Avandemaele,

Dit zijn de reviews waar ons team zo hard voor werkt! Hartelijk dank voor het mooie cijfer en de vriendelijke woorden. Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen in ons hotel.

Team BIlderberg Europa Hotel

Beoordeeld op 5 september 2019

Uitstekende locatie, zo op het strand en vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. Hotel kan wat opknapwerkzaamheden en/of vernieuwing hier en daar gebruiken die je bij een 4* hotel verwacht (geen luxe koffie keuzes bij het ontbijtbuffect, sauna defect, kuilen in bed, gaten in linnen). Werkzaamheden voor 8 uur s ochtends horen ook niet binnen een hotelbeleving. Wanneer dit wordt meegenomen is het verder een top hotel.

Datum van verblijf: september 2019
BilderbergEuropa, Sales department van Bilderberg Europa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Beste mandyvanharn,

Hartelijk dank voor uw review en feedback. De feedback van onze gasten helpt ons bij het verder optimaliseren van onze service en kwaliteitsnormen! Wij verwelkomen u graag weer in de nabije toekomst.