5 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
PricelineUS$ 166
Hotels.comUS$ 166
Trip.comUS$ 200
Beoordeeld op 7 juni 2022

Samen met gezin een deluxe kamer geboekt. Lange kamer, veel vlekken op de muren en ook op de vloerbedekking in hal. Kamer deed niet schoon aan, veel stof die ik zelf maar heb schoongemaakt. Uitzicht op de parkeerplaats, balkondeur zeer verouderd, meubilair veroudert. Totaal geen sfeer en dat voor meer dan 500,- zonder ontbijt. Ik zag dat vloerbedekking op de gang was vastgetaped met ducktape.
Enorme tegenvaller! Locatie en bedden zijn top.

Datum van verblijf: juni 2022
Max Dekker, Marketing van Carlton Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste KarinpU841YN, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons en andere reizigers. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw kamer niet schoon aan deed, wij zullen uw feedback meenemen voor verbetering in de toekomst. Wij vinden het fijn om te horen dat de bedden en locatie u bevallen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Max - Team Carlton Beach.

Beoordeeld op 7 juni 2022

Bij aankomst in onze kamer viel het me op dat het erg lekker rook op de kamer. Door het hele hotel was deze geur te ruiken. De kamer was erg schoon en voorzien van alles. De housekeeping was vriendelijk en bekwaam. Het ontbijt was heerlijk! We hebben erg genoten van ons verblijf

Datum van verblijf: juni 2022

Beste Jos_dl5143RZ hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons en andere reizigers. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Max - Team Carlton Beach.

Beoordeeld op 6 juni 2022 via mobiele applicatie

De ligging van Carlton Beach is fantastisch, prettig parkeren ook.
De kamers zijn goed, de nieuwe verdieping is erg warm.
We werden in januari tijdens de lockdown leuk bediend op eigen kamer, met het diner.
Ontbijt is goed.
Minpuntje: slordig, soms echt aanmatigend balie personeel.
Lieve, betrouwbare schoonmakers.

Datum van verblijf: juni 2022
Max Dekker , Marketing van Carlton Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste 762geertjew, hartelijk dank voor deze review. Wat fijn om te horen dat u heeft genoten en het compliment voor onze schoonmakers. Ik zal dit persoonlijk aan hun doorgeven. Bedankt voor de feedback over ons receptie personeel, wij zullen dit aangeven voor verbetering in de toekomst. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Max - Team Carlton Beach.

Beoordeeld op 31 mei 2022 via mobiele applicatie

Vergane glorie uit het verleden, met enigs bestaansrecht de centrale locatie op de boulevard. Prijs kwaliteit verhouding is gewoon bitter slecht. Het restaurant is om te huilen, het personeel hier is zeer onkundig tot kinderachtig aan toe. Doe u zelf een plezier en boek mooi het Kurhaus.

Datum van verblijf: mei 2022
Lindsay Keus, Marketing van Carlton Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2022

Beste 14EvaK14,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervairng met ons en andere reizigers. Wij betreuren het dat uw verblijf niet naar wens is geweest en vinden het dan ook erg jammer dat u niet te spreken bent over onze prijs/kwaliteit verhouding. Onze excuses voor de slechte ervaring die u bij ons heeft gehad.

Lindsay - Team Carlton Beach

Beoordeeld op 28 mei 2022

De kamers zijn in orde qua inrichting.
Onder de wastafel op de badkamer was er heel veel stof op de tegels aanwezig.
De verluchting in de badkamer is oorverdovend en verstoort de slaap!

De bedden zijn zalig. Heel vriendelijk en behulpzaam kamerpersoneel.
Het ontbijt verliep in tijdsvorken. Bij aankomst hebben we toch wel een tijdje moeten wachten op een tafel. De volgende dag was dit eveneens en werden we gewoon aan ons lot overgelaten.
De broodjes werden met mondjesmaat bijgevuld, alsook het appelsiensap en de confituren terwijl er toch personeel op de lege manden van de broodjes stond te kijken.

Er zijn maar 2 liften in het hotel dat 8 verdiepingen telt. Het schoonmaakpersoneel neemt dezelfde lift en het was 's morgens soms tot 5 minuten wachten op de lift. Heel vervelend als je op een hoger gelegen verdieping verblijft.

Ik vind het een zeer duur hotel voor de service die men krijgt.

Datum van verblijf: mei 2022

Dear 3schneider3,

Thank you very much for sharing your experience with us and other travelers. This gives us the opportunity to improve our service and product. We are very sorry to hear that your stay was not entirely to your liking. You have given us concrete examples of feedback. We will immediately work on this and hope to improve our service.

Best regards,
Lindsay - Team Carlton Beach