2 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 117
Hotels.comUS$ 117
TravelocityUS$ 117
Beoordeeld op 22 november 2021

Goede locatie aan de rand van de promenade. Vriendelijke medewerkers en nette kamers. Goede faciliteiten. Voor het diner hadden we op tijd geboekt en hadden wat tijdsdruk vanwege een andere afspraak. Dit kenbaar gemaakt, geen enkel probleem.
Helaas hebben we wel ons heel erg moeten haasten en de laatste gang moeten overslaan omdat het eten niet tijdig geserveerd werd. Daarnaast was de bediening niet goed ingewerkt en de taal niet voldoende machtig. Dus advies, beter inwerken, leren welke gerechten er zijn, wat er in de gerechten zit in verband met zwangerschap. Dit moet echt beter.

Kamertip: Is al duidelijk aangegeven, zeezicht of geen zeezicht.
Datum van verblijf: november 2021
Lindsay Keus, Marketing van Carlton Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2021

Beste Rincoh2021,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met ons en andere reizigers. Fijn om te lezen dat uw verblijf bij ons naar wens is geweest. Wij nemen uw feedback over het restaurant en personeel zeker mee in onze ontwikkelingen. Wij waarderen het dan ook erg dat dit aangegeven wordt. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 16 november 2021

Via vakantieveiling hadden we een bon gewonnen voor dit hotel

Echt van het begin tot einde was het een feest

Vriendelijke medewerkers en het ontbijt was geweldig

De locatie is natuurlijk perfect in een paar passen sta je op het strand

Mooie van dit hotel is ook dat je hond overal welkom is

Oja de bedden liggen perfect

Kamertip: Neem zeezicht kost iets meer maar je hebt een geweldig uitzicht
Datum van verblijf: november 2021
Lindsay Keus, Marketing van Carlton Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2021

Beste William V,
Hartelijk bedankt voor het delen van je ervaring met ons en andere reizigers. Wij waarderen jouw complimenten over het personeel, kamer en hotel. Ik zorg er persoonlijk voor dat de complimenten door worden gegeven aan desbetreffende afdelingen.
Wij hopen je snel nog eens te mogen verwellkomen!

Beoordeeld op 7 november 2021

We waren er in de herfst (1-2-3/11) en dus geen grote drukte, wat we ook zochten. Fantastische locatie, warme momenten met sauna en binnenzwembad, uitgebreid ontbijt (en op aanvraag toch glutenvrije broodjes gekregen maar geen plantaardige yoghurt), kamer in orde en personeel heel behulpzaam en vriendelijk.
Parking is jammer genoeg niet inbegrepen: €25 per dag. (zoals in de parking rechtover)

Kamertip: Kies als koppel nadrukkelijk voor een tweepersoonsbed ipv twee eenpersoonsbed

Beste FrankL3694,

Hartelijk bedankt voor het delen van je ervaring met ons en andere reizigers. Wij waarderen jouw complimenten over het personeel, kamer, faciliteiten en ontbijt. Ik zorg er persoonlijk voor dat de complimenten door worden gegeven aan desbetreffende afdelingen.
Wij hopen je snel nog eens te mogen verwellkomen!

Beoordeeld op 3 november 2021

Super verblijf gehad, en heel aardig personeel. De kamer was erg schoon, wel een beetje verouderd maar dat maakte niet uit aangezien het zo schoon was. Ook de rest van de faciliteiten, zoals de wellness en het restaurant waren heel schoon.
Uitzicht op zee en op loopafstand van verschillende restaurants. Ik zou het aanraden!

Kamertip: Wij verbleven in een superior room, een prima kamer voor 2 personen met een ruim bed, en we hadden zeezicht (dit is niet verzekerd)

Beste Naomilubbering246,

Hartelijk bedankt voor het delen van je ervaring met ons en andere reizigers. Wij waarderen jouw complimenten over het personeel, kamer en faciliteiten. Ik zorg er persoonlijk voor dat de complimenten door worden gegeven aan desbetreffende afdelingen. Wij hopen je snel nog eens te mogen verwellkomen!

Beoordeeld op 1 november 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel op een fantastische locaties. Veel restaurants en strandtenten binnen loopafstand. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn schoon en bedden zijn prima. Ontbijt is uitgebreid en er is een ruime keuze.
Parkeergelegenheid is aanwezig.

Datum van verblijf: oktober 2021

Beste GerritJanW,

Hartelijk bedankt voor het delen van je ervaring met ons en andere reizigers. Wij waarderen jouw complimenten over het personeel, kamer en ontbijt. Ik zorg er persoonlijk voor dat de complimenten door worden gegeven aan desbetreffende afdelingen. Wij hopen je snel nog eens te mogen verwellkomen!