4 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 125
Hotels.comUS$ 125
eDreamsUS$ 125
Beoordeeld op 26 september 2021 via mobiele applicatie

Familiekamer was netjes, fijne badkamer met groot bad. Ontbijt was waanzinnig in elke betekenis van het woord. Personeel was erg aardig en in voor een praatje. De bar was een leuke toevoeging. Zelfs in Corona periode was het een super ervaring.

Datum van verblijf: september 2021
Ellen de Boer, General Manager van Carlton Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2021

Beste BloksGuusje,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons en andere reizigers. Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons. En bedankt voor het mooie compliment over het ontbijt. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat uw compliment door wordt gegeven aan onze chef en aan het personeel van de ontbijt. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 19 september 2021 via mobiele applicatie

Een beetje gedateerd hotel, maar de ligging is perfect, je loopt zo het strand op. Kamer met duinzicht op de zesde verdieping, prachtig uitzicht. Kamer wel wat aan de krappe kant, maar verder prima in orde. Geen ontbijt of diner gebruikt in dit hotel.

Datum van verblijf: september 2021
Ellen de Boer, General Manager van Carlton Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2021

Beste desasd,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons en andere reizigers.

Wij stellen uw feedback en complimenten over de kamer en het uitzicht zeer op prijs. Wij krijgen zelf ook nog steeds geen genoeg met het uitzicht over strand, zee en duinen.

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Warme groet,

Beoordeeld op 19 september 2021 via mobiele applicatie

Via vakantieveilingen een nachtje gewonnen voor Carlton beach. We konden parkeren bij de garage tegenover het hotel, Ideaal want de prijs is hetzelfde als bij het hotel zelf en daar konden we hem gewoon laten staan na het uitchecken en nog de hele dag blijven. Het personeel was vriendelijk, de kamer was ruim en de hygiëne was uitstekend. De kamer was voorzien van een goede tv, airco, mini bar en comfortabele bedden. We hadden geen ontbijt erbij genomen omdat we gewoon aan het strand gingen zitten. We hebben heerlijk genoten en gaan zeker nog een keer terug

Beste HK8307,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons en andere reizigers.

Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons aan het strand. Zo te horen heeft u volop genoten van de omgeving. Wij stellen uw complimenten over de hygiëne, de kamer en de kamervoorzieningen zeer op prijs.

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Warme groet,

Beoordeeld op 6 september 2021

Een heel mooi hotel.Onze kamer met zijzeezicht was sfeervol ingericht,fijne bedden.de badkamer was schoon en fris Goede service en uiterst vriendelijk personeel!! Het ontbijt was heerlijk met voor ieder wat wils.
Dit hotel is zeker een aanrader!!!

Datum van verblijf: september 2021
Ellen de Boer, General Manager van Carlton Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2021

Beste 220mariskav,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons en andere reizigers. Fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij willen u bedanken voor de complimenten over de kamer, de goede service, personeel en ontbijt en het hotel in het algemeen. We zien u graag nog eens terug!

Beoordeeld op 1 september 2021 via mobiele applicatie

Wat een herrie. Geen geluidsdichte kamers. Niet geïsoleerd. Je hoort alles. Hoe ze de kamer boven je aan het verbouwen zijn en bedden aan het verplaatsen zijn ofzo en de blaffende honden en schreeuwende kinderen over de gangen en in andere kamers. Housekeeping die bij andere op de deuren aanklopt en " Housekeeping" roepen. Vanaf 08.00 geen oog meer dicht kunnen doen. Vreselijk. Alsof ze letterlijk naast je bed stonden. Vervolgens klopt housekeeping bij je aan terwijl er een niet storen bordje ophangt.
Ook was de kamer redelijk klein en de badkamer een aflevering uit madurodam. Ook was de badkamer niet goed schoongemaakt. Er lag nog overal zand.

Datum van verblijf: september 2021
Ellen de Boer, General Manager van Carlton Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2021

Beste PatriciabL3966JB,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring met ons en andere reizigers. Jammer om te lezen dat uw verblijf niet helemaal naar wens is verlopen. Vervelend dat uw kamer zo gehorig was en dat u regelmatig overlast heeft ervaren van omringende geluiden. Daarnaast onze excuses voor de schoonmaak. Uw feedback geeft ons de mogelijkheid om ons product te verbeteren. Mocht u nog eens bij ons verblijven, zouden wij u graag laten zien dat het ook anders kan! Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen.