“Snelle bediening”
Beoordeling van Bella Bella

Bella Bella
Geclassificeerd als nr. 106 van 188 Restaurants in Scheveningen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Voorafgaande aan musical hier een hap gegeten. De uitservering was vlot wat ons goed uitkwam omdat we op tijd bij de musical wilde zijn. Eten was gewoon en de porties voldoende. Inrichting en locatie was gezellig.

Datum van bezoek: september 2019

6 september 2019 beoordeeld

Wat laat gearriveerd voor een voorstelling bij het theater. Gevraagd of we snel konden eten. Dat kon gaven ze aan! Snel besteld en binnen no time twee borden op tafel!Heerlijke en grote biefstukken. Konden zelfs nog even koffie nemen. Top service!

Datum van bezoek: september 2019
22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant mag zich niet zo noemen. Matige, onprofessionele bediening, platgekookte pasta, arrabiata niet pikant, het zijn allemaal slechte aftreksels van de Italiaanse klassiekers. Hou het simpel en hou vast aan de traditie van die gerechten. Broodje kroket op de kaart durven zetten getuigt van weinig smaak!

Datum van bezoek: juli 2019
17 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk en snel klaar. Vriendelijk personeel! We konden onze voorkeuren aangeven en daar hielden ze rekening mee.

Datum van bezoek: mei 2019
6 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden behoorlijk trek, het eten stond dan ook snel op tafel en daarom was het okay! Voor de prijs, was het prima! Lekker tafelen.....Nee, helaas.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Bella Bella bekeken, bekeken ook

In Bella Bella geweest? Deel je ervaringen!