“Pinksterweekend”

Scheveningen beach
Geclassificeerd als nr. 2 van 33 dingen om te doen in Scheveningen
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk relaxen on the beach en geweldig veel te zien en te doen !
Keuze te over als het gaat om activiteiten, plekken om te lunchen in alle soorten van sferen.

27 mei 2018 beoordeeld

Frisse lucht, een overvloed aan horeca-gelegenheden en een ruimtelijke indeling die mensen laat beseffen dat het uniek is dat dit deel van Nederland, formeel liggend onder de zeespiegel, bestaat.

18 mei 2018 beoordeeld

Wij houden niet zo van de drukte. In de zomer zult u ons niet op Scheveningen treffen. Juist als het minder goed weer is, dan wandelen wij hier graag met onze hond.

12 mei 2018 beoordeeld

Hier hoef ik me geen moment te vervelen. Aan het begin bevindt zich het statige Kurhaus. Hier ontstond Scheveningen in 1818 als badplaats voor mensen die leden aan reuma en andere kwalen. Verder naar het zuiden vind je het Museum Sea Life en Museum Beelden aan Zee. Ook staat hier het standbeeld van de vissersvrouw.

Bekijk meer beoordelingen
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een dag Scheveningen gedaan. Erg leuk en gezellig
Opvallend hoe druk het toch al was op het strand. Het weer was lekker maar zeker niet heet. Leuke tentjes bij het strand. Voor ieder wat wils. Wij hebben een combi met omniversum en sealife en lunch gedaan.
Top dag!

Reizigers die Scheveningen beach bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Scheveningen beach geweest? Deel je ervaringen!