“Erg goed”

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 9 van 188 Restaurants in Scheveningen
Keukens: Internationaal
Dineropties: Diner, Lunch
Beschrijving: S*Team staat voor lekker en goed eten in een bijzondere omgeving! Ons personeel verwelkomt je in stijl en neemt je mee in een bijzondere ervaring. Onze gerechten worden met liefde bereid uit de beste ingrediënten en geserveerd met vakmanschap en passie.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke zaak met een werkelijk geweldige bediening. Gepast op afstand en toch duidelijk aanwezig. Veel kennis van de kaart en eerlijke adviezen als het gaat over smaak of hoeveelheden; absolute aanrader als je in Scheveningen bent.

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag, 7 september, beleefden wij een zeer plezierige avond bij Steam in Scheveningen.
We aten vooraf een G&T zalm, zalm gemarineerd in rode biet en Gin&Tonic, lekker! En groene asperges in tempurabeslag met parmezaanse kaas en aioli. SUPER!
Als hoofdgerecht hadden we een Cape Town Burger en een Cheese Burger. Frietjes er bij. Smakelijk. Lekkere wijn uit Zuid Afrika. Uitgebreide bierkaart.
Toe een Spanish Coffee, en vervolgens nog een tijdje blijven genieten van de live-muziek met een glaasje Licor 43 (we konden lopend naar huis!).
Prettige en attente bediening.

9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte bediening, lekker eten, mooi gevarieerde kaart. Huisdessert te groot voor één persoon . Aanrader.

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is op zich redelijk tot goed echter bediening is wel traag.
Pluspunt is uitgebreid assortiment speciaal biertjes op de kaart. Niet veel keuze wijn.

Optredens kunnen wat overheersend zijn.
Wij hadden er 2 , één was prima ander echt schreeuwerig.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 12-08-2019 gezeten. Vreselijk slecht weer.
Regen en wat onweer. We kregen koffie, was niet echt lekkere koffie. Mijn vriendin liet het staan.
Dan maar cola. Vriendelijk personeel. Omdat we in het hotel al flink hadden ontbeten. Hadden we niet een grote trek. Dan maar 2 boterhammen met 2 rundvleeskroketten. Ik had bij Google al mooie gerechten gezien. Dus dacht ik. Hier wil ik eten. Bij vertrek was het weer mooi warm weer. Al hingen er nog steeds onweer luchten.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Steam Scheveningen bekeken, bekeken ook

Scheveningen, Den Haag

In Steam Scheveningen geweest? Deel je ervaringen!