“Zeer slechte Klantvriendelijkheid”
Beoordeling van IJssalon Capriccio

IJssalon Capriccio
Geclassificeerd als nr. 87 van 164 Restaurants in Scheveningen
10 augustus 2021 beoordeeld

Gisteren met mijn gezin een ijsje gehaald bij deze ijssalon .
De verkoper aan de toonbank gunt je geen blik waardig en we worden onvriendelijk geholpen.

Een vader , die met zijn kleine kinderen een ijsje eet, komt binnen en vraagt om een extra servetje voor de ijs handjes van zijn kinderen. Boos wordt de vader weer naar buiten gestuurd , “hij heeft namelijk al een servetje gehad”

Waneer wij vervolgens op het terrasje ons ijsje op eten, worden we , als een stel meeuwen, op zeer onaangename wijze van het terras af gestuurd . Het terras is alleen voor de mensen die iets bestellen van de kaart en niet voor de klanten die slechts een ijsje komen eten bij deze ijssalon.

Nou kan ik me deze regel best voorstellen , maar de manier waarop dit wordt duidelijk gemaakt , gaat alle klantvriendelijkheid ver te buiten.

Mijn advies is dus ook: ga lekker ergens anders een ijsje halen. Met een leuke glimlach van de verkoper , smaakt je ijsje een stuk lekkerder !

Datum van bezoek: augustus 2021

13 september 2019 beoordeeld

Prima en lekker ijs, goede latte ook!
De ijsjes zien er echt uit zoals afgebeeld in het boekje.
was wel even wachten voor we bediend werden..

Datum van bezoek: augustus 2019
27 augustus 2019 beoordeeld

Me zusje wou een nieuw ijsje want die van haar had ze laten vallen vervolgens antwoorden met “niet mijn probleem” gast spoor jij wel. Als je ff met je gore bek zou luisteren zouden we voor het ijsje zelfs nog betalen maar blijkbaar hou je niet van klanten hun service dienen smerig mens dat je bent hoop dat je dit ziet! Ga hier nooit heen voordat je om een bolletje vraagt en ze schreeuwen op je.

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juni 2019 beoordeeld

Zeer onvriendelijke bediening. Spreken amper Nederlands. Erg prijzig! Vraag naar de hoorntjes van koek. De andere lijken net dun karton

Datum van bezoek: juni 2019
2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Italiaans ijs en ondanks de warmte ijs war je normaal kunt eten. Veel smaken en kwaliteit. De prijs is oké, twee bollen drie euro en niet te klein.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die IJssalon Capriccio bekeken, bekeken ook

In IJssalon Capriccio geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.