“Gaaf om te doen!”
Beoordeling van Powerboatboeken.nl

Powerboatboeken.nl
Geclassificeerd als nr. 6 van 14 Tours in Scheveningen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onder de vrolijke leiding van schipper Arjan zijn we over de Noordzee geblazen. Gaaf om met zo’n snelheid over het water te knallen! Wij organiseerde dit in het kader van een vrijgezellenfeest, waarbij de vrijgezel nog ff mocht zwemmen.
Een aanrader om als vrijgezellen activiteit te doen!

Datum van activiteit: mei 2018
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden hartelijk ontvangen door Arjan en Mario. Ze gaven ons een duidelijke uitleg en we kregen waterdichte broeken en jassen. Vervolgens hebben we een goed half uur over het water gestuiterd en hebben we hoge snelheden bereikt. Naderhand reed Arjen me maar de pinautomaat en mailde hij ons nog foto's toe. Top ervaring!

Datum van activiteit: augustus 2017
13 april 2017 beoordeeld

Werkelijk mijn allerbeste complimenten voor de klantgerichtheid van deze mensen! Wij hadden voor onze tienerdochter en haar vrienden een tocht gereserveerd, maar de weersvoorspelling zag er niet goed uit. Daarom konden wij als alternatief een 'dubbele' reservering maken bij Mission Impossible (escape room) die we kosteloos konden annuleren indien de powerboat tocht toch door kon gaan. Wat een geweldige samenwerking tussen deze twee bedrijven om de klant de beste service te bieden! De attractie zelf is echt meer dan een geweldige ervaring geweest, dit is echt een aanrader voor tieners. Bij de volgende gelegenheid ga ik zeker ook zelf mee. :) De veiligheid wordt ook zeer goed in acht genomen en er werd regelmatig met de passagiers afgestemd over de gewenste 'heftigheid' van de rit. In een woord: CHAPEAU!

Datum van activiteit: april 2017

Reizigers die Powerboatboeken.nl bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Powerboatboeken.nl geweest? Deel je ervaringen!