“Hemels”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 augustus 2017 beoordeeld

Oh wat hebben wij bier met 21 personen heerlijk gegeten! En niet duur. We zijn een dag vooraf gaan reserveren en daar werden we al gastvrij ontvangen. Prijs/kwaliteit vonden wij uitstekend! De ossobucco is dan ook zeer aan te bevelen. Vanaf camping Le Soline is het een 800 mtr lopen naar de taverna! Wij schuiven volgend jaar weer aan!

Datum van bezoek: augustus 2017

13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vleesgerechten en pasta
Klein pittoresk dorpje in de streek met de lekkerste wijnen
Welke verblijven in een huisje van tratoria casa bianca in montecipini

Datum van bezoek: augustus 2016
12 september 2015 beoordeeld

We voelden ons hier zeer welkom.
Vriendelijke en behulpzame bediening.
Maar vooral lekker gegeten :-)

Datum van bezoek: augustus 2015
13 augustus 2015 beoordeeld

We waren op basis van de tripadvisor beoordelingen naar hier getrokken vanuit ville di corsano. Prijs/kwaliteit was het eten zeker niet verkeerd maar we hebben op andere plaatsen beter gegeten. Voordeel was wel dat er een buitenterras was om te eten.

Datum van bezoek: juli 2015
29 juli 2015 beoordeeld

Buiten op het terras was geen plaats meer dus binnen gezeten. Prima voor een snelle maaltijd maar niet echt gezellig. De pasta met wildzwijn ragout was lekker, de secondo platti wat minder. Zeker niet duur en voor even lekker wat eten zonder hoge verwachtingen is het prima.

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die La Taverna di Casciano bekeken, bekeken ook

Monticiano, Province of Siena

Monteroni d'Arbia, Province of Siena

In La Taverna di Casciano geweest? Deel je ervaringen!