“Uit eten!”

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vleesgerechten en pasta
Klein pittoresk dorpje in de streek met de lekkerste wijnen
Welke verblijven in een huisje van tratoria casa bianca in montecipini

Schrijf een beoordeling

12 september 2015 beoordeeld

We voelden ons hier zeer welkom.
Vriendelijke en behulpzame bediening.
Maar vooral lekker gegeten :-)

13 augustus 2015 beoordeeld

We waren op basis van de tripadvisor beoordelingen naar hier getrokken vanuit ville di corsano. Prijs/kwaliteit was het eten zeker niet verkeerd maar we hebben op andere plaatsen beter gegeten. Voordeel was wel dat er een buitenterras was om te eten.

29 juli 2015 beoordeeld

Buiten op het terras was geen plaats meer dus binnen gezeten. Prima voor een snelle maaltijd maar niet echt gezellig. De pasta met wildzwijn ragout was lekker, de secondo platti wat minder. Zeker niet duur en voor even lekker wat eten zonder hoge verwachtingen is het prima.

12 september 2014 beoordeeld

Mooi gerestaureerd restaurant in een klein plaatsje. Zeer goed eten en vriendelijke sfeer. Zeer zeker een aanrader, wel reserveren.

• Sfeer

Reizigers die La Taverna di Casciano bekeken, bekeken ook

Monteroni d'Arbia, Province of Siena
Orgia, Province of Siena

In La Taverna di Casciano geweest? Deel je ervaringen!