“Mooi uitzicht! ”
Beoordeling van Portanova Hosteria Enoteca

Portanova Hosteria Enoteca
Geclassificeerd als nr. 30 van 90 Restaurants in Colle di Val d'Elsa
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk eten, prima gezeten, leuke originele locatie. Er valt wel wat meer uit te halen wat ons betreft! Aardig personeel.

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 maal wezen dineren. Eerste keer zonder afspraak, toffe joviale bediening en lekker gegeten.
2de maal op reservatie, men herkende ons en daardoor Prosecco vh huis.
Schitterend gegeten met prima Brunello. Onze keuze wijn niet beschikbaar en daardoor alternatief gekregen dan wel aan zelfde prijs.
Nadien kregen we een aandenken bv huis en de eigenaar wenste ons persoonlijk te bedanken. Een aanrader maar tevens terugkomer in dit trendy restaurant met leuke view.
DOEN!

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant gelegen op de torens van de oude stadswallen en bij mooi weer kan je daar onder zonnezeilen rustig eten. Absoluut prachtige ligging. Hoewel we niet gereserveerd hadden ( beter wel dus), deed men moeite om een plaatsje voor ons te vinden. De bediening was absoluut attent en vriendelijk. Eten en wijn waren lekker- echt waar voor je geld. Aanrader ! Binnen ook een prachtig zaaltje om af te huren

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk boven op torentje gezeten, leuke lokatie boven de weg met mooi uitzicht. Lunch was ook prima, maar bediendster was erg chagrijnig. Kon geen vriendelijk woord of lachje af.

12 oktober 2016 beoordeeld

De locatie is super, aan het begin van de oude stad, hetzij buiten op het terras van een van de torens dan wel binnen in een knus, modern restaurant.
Het eten is echt italiaans en smaakvol tegen acceptabele prijzen, de tiramisu zelfs de lekkerste die ik ooit gegeten heb.

Reizigers die Portanova Hosteria Enoteca bekeken, bekeken ook

Colle di Val d'Elsa, Province of Siena

In Portanova Hosteria Enoteca geweest? Deel je ervaringen!