“Slechte service”
Beoordeling van Taverna di Bibbiano

Taverna di Bibbiano
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Taverna di Bibbiano is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 22 van 90 Restaurants in Colle di Val d'Elsa
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Laten we eerst de goeie dingen vermelden: het uitzicht is fenomenaal van op het terras en het eten is lekker. Maar dan... de tagliata was wel lekker maar je krijgt enkel een paar stukjes vlees en wat veenbessen...dat is het. Na onze koffie ging ik de rekening vragen, deze heb ik pas na 45 (!!!) Minuten gekregen nadat ik het 3 maal gevraagd had en daarna stak de eigenares de schuld op een andere ober ook al had ik het eerst aan haar gevraagd. Het Engels is zeer gebrekkig en zelfs van de enkele woorden die ze zogezegd spreken krijg ik de indruk dat ze zelf niet weten wat ze ermee bedoelen. Met ons erbij waren er nog maar 3 tafels aanwezig maar blijkbaar was het belangrijker om de tafels op te ruimen en schoon te maken vooraleer ze de rekening brachten. Als ik betaal durven ze dan nog vragen of 'everything okay' is. Mijn bloed begon er zowaar van te koken. Spijtig maar helaas zijn we daar met een heel slecht gevoel vertrokken.

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z'n tweeën een mooi tafeltje buiten gehad. Erg fraai uitzicht maar vooral hèèrlijk gegeten! Gerechten waren erg smaakvol en de bediening was ook erg plezierig. Vonden dit allebei absoluut een aanrader!

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig uitzicht heeft dit restaurant! Mooi aangekleed terras met prachtige bloemen en uitzicht over san gimignano. Bediening was erg vriendelijk en het eten erg lekker! Zeker een aanrader!!

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudige presentatie van het eten. Carpaccio was te dik gesneden en het hoofdgerecht sliced beef was lekker maar was naar Italiaanse normen weinig. Het personeel was vriendelijk. We moesten alleen lang wachten voordat iemand kwam vragen wat we wilden drinken. Het eten kregen we pas na anderhalf uur. Jammer! Het uitzicht vanaf het terras was schitterend.

15 augustus 2015 beoordeeld

Enkele kilometers buiten San Gimignano ligt het kleine dorpje Bibbiano. Op de grote weg richting Colle di val d'Elsa passeer je boven op de heuvelrug de Taverna.

De plaats werd ons aangeraden door de geranten van onze B&B. De kaart is uitgebreid en de gerechten die aangeboden worden zijn van zeer goede kwaliteit. De prijs is ook iets lager dan in San Gimignano zelf.

Surplus voor deze locatie is de zonsondergang. Eind juni, bij het raken van de horizon, wordt de zon in 2 gesplitst door de hoogste Torre van San G. Dit levert wel spectaculaire foto's.

Reizigers die Taverna di Bibbiano bekeken, bekeken ook

Colle di Val d'Elsa, Province of Siena

In Taverna di Bibbiano geweest? Deel je ervaringen!