“Terugkomen”

Keukens: Barbecue, Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
24 juni 2015 beoordeeld

Minder dan zeven jaar geleden maar nog steeds heel goed vooral het buiten eten en het uitzicht. De service was vroeger beter maar we hebben opnieuw genoten.

• Sfeer

17 april 2015 beoordeeld

een top restaurant, een heel goede bediening en vriendelijke mensen, heel lekker eten voor relatief lage prijs
nog niet veel restaurant van dit niveau tegengekomen in italie

4 augustus 2014 beoordeeld

In de leuke kader : we zaten op het panoramisch terras hebben we zeer goed gegeten. Enige opmerking : een beetje te vlotte bediening die een beetje te snel kwam.

24 juli 2014 beoordeeld

Twintig minuten wachten om te kunnen bestellen, een half uur wachten op het eten, dessert van een van ons kwam tien minuten voor de anderen en het lege bord werd al afgeruimd zonder te melden wat er met de andere desserts aan de hand was, twee fouten in de afrekening, geen excuses nadien, kitcherige muziek, het eten zelf was wel ok, maar niet goed genoeg om al de rest te doorstaan

12 mei 2014 beoordeeld

Eigenlijk nog nooit echt slecht gegeten in Italie maar hier is dat gelukt. Dikke lagen smakeloze sauzen bedekken het eten dat ook uit een pakje lijkt te komen. Niet lekker en niet vers. Na 1 hap was ik er klaar mee. Tegenover mij hetzelfde verhaal. Er zijn vast betere restaurants in dit prachtige oude stadje...

Reizigers die Ristorante Dietro le Quinte bekeken, bekeken ook

Colle di Val d'Elsa, Province of Siena

In Ristorante Dietro le Quinte geweest? Deel je ervaringen!