“Lekker maar prijzig”
Beoordeling van Trattoria Bel Mi' Colle

Trattoria Bel Mi' Colle
Reserveren met
Trattoria Bel Mi' Colle is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 17 van 90 Restaurants in Colle di Val d'Elsa
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al 7 jaar maar de laatste tijd zijn de prijzen niet in verhouding met aangeboden kwaliteit. Lekker gegeten maar je kan voor dit geld minstens even goedig zelfs beter eten.

11 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je aan de buitenkant staat zou je niet veel verwachten, maar het eten is heerlijk. We snapten niet dat we op een vrijdag avond de enige gasten waren.
De mevrouw die ons bediende was aardig en zoals gezegd een goeie keuze uit (heerlijke) gerechten.
Ook de wc was netjes, met handdoekjes om je handen mee af te drogen.
Zeker de moeite waard om te gaan eten.

6 juli 2014 beoordeeld

wij bevelen dit restaurant zeker aan, waren vorig jaar reeds op bezoek en vonden het dan wauw, dit jaar nog beter, restaurant zat vol, maar daar merk je dus niets van als het op de service aankomt TOP hier mogen zelfs sterren zaken een lesje komen leren.
Typische Toscaanse keuken van de bovenste plank we gaan er deze vakantie zeker nog terug

27 september 2012 beoordeeld

Wij troffen hier een thema avond. Dat doen ze blijkbaar elke twee weken op woensdag. Het thema was gisteren "Il Frite". 4 gangen gefrituurd dus. Van groenten en brood bij de primi, via de antipasti (linguini met korstje uit frituur) en het hoofdgerecht (vlees en groenten met deegkorstje uit frituur) naar het dessert. Uit, jawel, de frituur!
Het was veel te veel, maar inclusief prosecco, water en koffie voor 28 euro, bijzonder goede waar voor dat geld.
Bediening was ook heel vriendelijk. Ze deden hun uiterste best ons alles toe te lichten.
Aanrader dus als je hier bent!

12 juni 2011 beoordeeld

Simpelweg smullen! Verse produkten, supervriendelijke bediening.

Reizigers die Trattoria Bel Mi' Colle bekeken, bekeken ook

Colle di Val d'Elsa, Province of Siena

In Trattoria Bel Mi' Colle geweest? Deel je ervaringen!