“Absolute aanrader”

Geclassificeerd als nr. 4 van 24 Restaurants in San Quirico dOrcia
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste culinaire ervaring deze 14 daagse vakantie. Bediening/keuken/lokatie/sfeer/prijs en kwaliteit: gewoon excellent! Doen dus en zelf ervaren!

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met m'n vriendin hier geweest. Van tevoren hadden we gereserveerd en dat was ook nodig. Het zat buiten helemaal vol. Erg goed gegeten. Het is alleen in deze streek niet gebruikelijk dat er iets van vis op de kaart staat, dus ook hier niet, helaas.

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een heerlijke avond gehad. De tuin is erg sfeervol en het eten royaal en lekker!
De antipasti is meer dan genoeg om met zijn tweeën te delen.

ResponsabileCapitano, Proprietario van Trattoria Toscana Al Vecchio Forno, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 oktober 2017

Dear Mrs Yvon1984,

we really appreciate that you've dedicated some minutes of your time just to write a review.

We thank you for the good words about our Trattoria Toscana, its dishes and above all we are so glad for tasted our authentic local Val d'Orcia food.

It's important for us to know that our guests clearly understand what is behind a dish: passion, study and curiosity.

A warm greeting from Val d'Orcia!

Genovese Family and the entire Staff

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en gezellig terras. Fijne ontvangst met glaasje bubbels. Door de avond heen correcte en attente service. Brede wijnkaart. Schitterende pasta (paccheri, pistaccio en pici caccio e Pepe) en goede vleeskwaliteit. Iets duurder dan gemiddeld voor de regio maar zijn geld waard

ResponsabileCapitano, Proprietario van Trattoria Toscana Al Vecchio Forno, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2017

Dear Mr Jurgenvkv,

we wish to thank you for your review.

It's an honour to have been considered as the best place during your holiday.
We really hope that you'll come back again, just to try the experience to stay at our Capitano Collection Hotels: we will take care of you for a wonderful Tuscan Experience.

A Warm Greeting from Val d'Orcia!

Genovese Family and the entire Staff

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor hier gekomen voor de lunch.
Prachtige setting, eten is wel duur voor hetgeen je er voor krijgt, zoals ook een half flesje Brunello voor 29 euro! Ravioli met truffel was duur en weinig. Kleine porties voor veel geld. Dessert menu was zeer uitgebreid en goed! Uitgebreide wijnkaart en een heerlijke dessertwijn, dat dan weer wel!

ResponsabileCapitano, Proprietario van Trattoria Toscana Al Vecchio Forno, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

Beste Gast,

Hartelijke bedankt voor uw mooie woorden. Het is een plezier om te lezen dat u zo heeft genoten van uw lunch in Trattoria Toscana "Al Vecchio Forno"

We kijken er naar uit om u snel weer te mogen ontvangen.

Familie Genovese

Reizigers die Trattoria Toscana Al Vecchio Forno bekeken, bekeken ook

Bagno Vignoni, Province of Siena

In Trattoria Toscana Al Vecchio Forno geweest? Deel je ervaringen!