3 juni 2017 beoordeeld

Borgo Scopeto is een goed hotel, alleen niet om er meerdere dagen te verblijven. Het is ver van alles, en ter plaatse zijn er niet veel activiteiten. De spa is OK, maar aan de duurdere kant, restaurant is heel goed, maar met een beperktere kaart. De wijnkaart daarentegen is verbluffend.
Het is een prima plaats voor wie rust zoekt, van een lekkere wijnfles wil genieten, en niet te veel wilt doen.
Onze kamer viel iets tegen, vooral door vochtgeur die we er niet uit kregen. Maar we hoorden van andere gasten dat ze daar geen probleem mee hadden. Dus eerder een beetje pech. De kamers zijn ruim, maar met heel weinig licht. Op de kamer lezen is niet echt een optie. Het personeel is vriendelijk, stijlvol, behulpzaam, maar mag iets "losser" zijn. Soms zijn ze te 'stijf'.

Kamertip: check de verluchting van de badkamer
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze Borgo heeft echt alles wat je nodig hebt om een top vakantie te hebben .
Rust, top culinaire geneugtes , fietsen , dicht bij Siena ( uitjes cultuur)
Eigen winery. Super vriendelijk personeel. Niets is te gek voor hen .
2 zwembaden . Heerlijke kamers . Authentieke sfeer .
Een echte parel in Toscane.

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met drie pubers is het soms lastig kiezen waar we naar toe gaan. Maar op deze plek heeft niemand geklaagd. Het is even zoeken waar deze Borgo ligt maar als je de lange cipressenlaan oprijdt ben je verkocht. Een oase van rust, heerlijke koele kamers, twee lekkere zwembaden en een fantastisch restaurant. Een pareltje. Je ligt vrij rustig op zo'n 10 minuten rijden van Seinna. Voor degene die van rust houdt is het er goed toeven. Ook hebben ze gedacht aan wat vertier in de vorm van live muziek.
Om de omgeving te verkennen zijn er mountainbikes een goed plan om dit te doen. Je fietst door de olijfbomen en langs de wijngaarden. Let wel: het zijn flinke heuvels die je tegenkomt.
Wij gaan zeker terug naar deze prachtige Borgo.

4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met familie 9 overnachtingen gehad. Zeker zijn 4 sterren waard. Mooi onderhouden, goed uitgeruste kamers en 2x daags poets en handdoeken. Vriendelijk onthaal en personeel. Kindvriendelijk. Twee zwembaden, boven kleiner maar wifi en drankjes, beneden groter zonder wifi noch drank. Ontbijt goed en ruime keuze. Restaurant zowel lunch als diner zeer lekker, relatief prijzig maar zeker aan te raden. Ligging vlak bij Siena dat je kan zien liggen vanop her prachtige terras waar ontbijt en diner worden geserveerd. Kortom aanrader als je in Toscane wil logeren !

18 mei 2016 beoordeeld

Mooi hotel, vriendelijk personeel ,,lekker eten, heel lekkere wijn en fantastische massages!
Wel afgelegen maar mooie lokatie.
Vraag een kamer met uitzicht op Siena, niet te dicht bij de bar, voor eventueel lawaai.

Kamertip: Kamer met uitzicht op Siena.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner