“Mooie wijnen ... groots uitzicht ... gerechten kunnen beter”
Beoordeling van Ristorante della Fornace

Ristorante della Fornace
Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Restaurants in Vagliagli
Keukens: Italiaans, Mediterraan, Pizzeria, Pub en brouwerij
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zachte dinsdagavond medio september van het grootste uitzicht op het terras genoten. Ook van de (keuze voor de) wijn; als Enoteca is er een ruim en aansprekende keuze. De gerechten op het menu zijn herkenbaar voor de regio en komen ook als redelijk “algemeen” op het bord. Smakelijk maar we missen net dat extra / plus element in de producten, smaak en presentatie. Prima gelegenheid voor een maaltijd, nog niet het adres voor de indrukwekkende Toscaanse keuken.

Datum van bezoek: september 2019

24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gekozen omdat het naast onze accommodatie lag. Heerlijk en eerlijk eten. Vers bereid. De service was goed, maar een beetje jammer dat we de enige gasten waren.

Datum van bezoek: oktober 2018
22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere huisgemaakte pasta. Verse pizza. Wel moeilijk voor hen om alles te samen te brengen maar we waren dan ook met 10...

Datum van bezoek: juli 2019
11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig restaurantje met mooi terras en uitzicht. Het eten is er heerlijk vers met uitgebreide lokale wijnkaart en lekkere tiramisu. Vriendelijke bediening, zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
gabrbassi, Proprietario van Ristorante della Fornace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2019

Heel erg bedankt!

14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in dit restaurant heel lekker gegeten . Verse streekproducten voor een eerlijke prijs . Een aanrader .

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Ristorante della Fornace bekeken, bekeken ook

Vagliagli, Castelnuovo Berardenga
Castelnuovo Berardenga, Province of Siena

Gaiole in Chianti, Province of Siena
Castelnuovo Berardenga, Province of Siena

Gaiole in Chianti, Province of Siena
Castellina In Chianti, Province of Siena

In Ristorante della Fornace geweest? Deel je ervaringen!