“Vakantie ”
Beoordeling van Yiannis Grill House

Yiannis Grill House
Geclassificeerd als nr. 4 van 28 Restaurants in Kremasti
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super. Vriendelijke bediening , goed eten en niet duur.
We waren een week in Kremasti en zijn er 4 keer gaan eten. Super!

Datum van bezoek: september 2019

2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, en zeer vriendelijk personeel. Denken ook mee als je iets afwijkend wil eten. Goede prijs, kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2019
Νιτσα Μ, Διευθυντής van Yiannis Grill House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

thank you! have good time in your holidays!

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker grieks eten en heel betaalbaar.
2 volwassenen 2 kids, allen hoofdgerecht en drankje. Totaal nog geen 30,-. En echt lekkere gyros. Aanrader dus.

Datum van bezoek: augustus 2019
Νιτσα Μ, Ιδιοκτήτης van Yiannis Grill House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

thank you very mutch!!! we always try the best to make your holidays happy!

15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier meerdere malen verschillende gerechten gegeten met mijn gezin tijdens onze vakantie. In een woord geweldig.
Ik heb hier de lekkerste gerechten van de grill mogen eten.
Het zijn vriendelijke gastvrije mensen.
Dr prijs is erg goed en de porties zijn groot.
Yiannis mijn complimenten.

Datum van bezoek: augustus 2019

we always moved to see comments like this. they make us to become always better. glad we made you and your family happy!

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk op t plein gegeten, alles kan en mag niets is te veel! We hebben met 4 kinderen en 7 volwassenen gegeten, yiros, souvlaki, beef Griekse salade en tsasiki, top!!

Datum van bezoek: augustus 2019

we are trying our best to always become even better, thank you for your kind words!

Reizigers die Yiannis Grill House bekeken, bekeken ook

Kremasti, Rhodes-Stad
Rhodos, Rhodes-Stad

In Yiannis Grill House geweest? Deel je ervaringen!