Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

We hadden een kamer in het Gielas gebouw. Mede door tripadvisor extra gecheckt, is blijkbaar groot verschil tussen gebouwen. Maar deze kamer kan ik iedereen aanraden. Groot, mooi, fijn en heerlijke badkamer met prive sauna!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 juni 2017 via mobiele applicatie

We kregen een appartementje toegewezen met eigen sauna. Appartement vrij klein. Het idee is goed en leuk maar de uitvoering wat minder. Kleine kamertjes.
Meubilair verouderd.
Duidelijk een resort voor wintersporters.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 maart 2017 via mobiele applicatie

In bijgebouw redelijk standaard kamer. Inrichting 70 tiger jaren. Wel lekker warm , schoon en voldoende warm water Goede transfer vanaf hotel. Uitgebreid ontbijt en ook 's avonds redelijke kaart. Bediening is aardig

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 31 januari 2017

Het is een mooi en schoon hotel, het ontbijt is goed en uitgebreid,er zijn liften en er is een ski ruimte voor opslag en eventueel reparatie er van.
wij keken op op de bergen en ski liften,
S,Avonds naar het park en het noorderlicht foto graveren, geweldig.
Er is in het dorp veel te doen voor een ieder ie er wel iets.

Kamertip: Maakt niet uit elke kamer heeft mooi uitzicht
  • Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 27 januari 2017

Goed verzorgd hotel met vriendelijke personeel. De kamers waren ruim en hadden een mooi uitzicht.

Het eten (zowel het ontbijt als het diner) was van een redelijk tot goede kwaliteit. Enig puntje van kritiek was het brood dat in de loop van de week steeds ouder leek te worden.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie