15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlakbij het startpunt van heel wat wandelingen en ook dichtbij de restaurants. Wij zaten op een appartementje met twee slaapkamers. We hadden een ruime, nette badkamer en eigen sauna. De keuken is wel beperkt, onvoldoende voorzieningen om voor een gezin van 5 te koken.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
17 juli 2016 beoordeeld

kamer was goed en schoon goed gegeten en veel rendieren avonds aan achterzijde balkon gezien was echt genieten ze hadden Wi-Fi voor 24 uur 2 euro maar bij de meeste deed deze het niet op de gsm ruime slaapkamer met ruime badkamer helaas geen airco
want je moet in Finland niet met raam open liggen vanwege de vele muggen

Kamertip: neem kamer aan de achterzijde genieten met rendieren en mooi uitzicht
  • Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
12 augustus 2015 beoordeeld

Een beetje gedateerd hotel, met een prima service. Door het grote aantal kamers is het een plek waar veel bussen met chinezen komen. Het Lapland gevoel raakt daardoor wel in de verdrukking. Zijn namelijk erg aanwezig.

• Verbleef: februari 2015, reisde met vrienden
25 juni 2015 beoordeeld

Leuk hotel, heeft sfeer, maar niet geheel aangepast naar deze tijd. Kamers vrij klein, maar wel met koffie/theevoorzieningen. Heel prettig. Nadeel: geen wifi. Je kunt er goed eten en het personeel is vriendelijk.

Kamertip: Wij konden niet kiezen
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
6 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes en verzorgd hotel. Vlakbij outdoorfaciliteiten als sneeuwscooteren. Mooie omgeving en heerlijk genieten van de rust! Vriendelijke mensen, veel wandelgelegenheden en rijden met een SUV door het winterse landschap is echt mooi!

Verbleef: januari 2015, reisde met vrienden