“Service”
Beoordeling van Bike to the Future

Bike to the Future
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Outdooractiviteiten in Torre del Mar
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: We verzorgen een culinaire en historische tour met elektrische KTM fietsen. We rijden eerst een stukje langs de boulevard, dan langs de havenen we zetten onze route verder via de historische stad Vélez Málaga waar we genieten van heerlijke tapas. We rijden ongeveer een 30kms , zijn 4uur onderweg en alles inbegrepen kost dit 45€/persoon.
Nuttige informatie: Kluisjes / opslag, Activiteiten voor oudere kinderen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de drukte in de winkel, goede service gekregen . Ook al ging het alleen om mijn fietsband op te pompen! Bedankt nogmaals

hollibikerental, Eigenaar van Bike to the Future, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Muchas Gracias voor uw beoordeling, altijd welkom

27 mei 2018 beoordeeld

Ik heb voor een aantal dagen een scooter gehuurd. Ik ben vriendelijk ontvangen en alles werd netjes, uitgebreid en duidelijk uitgelegd.
En dit kan in verschillende talen echt super.
Ik heb heerlijk rond getoerd op een fijne scooter en veel van de omgeving gezien.
De volgende keer ga ik voor een ibike even kijken hoe dat bevalt.

Groetjes en tot de volgende keer.

hollibikerental, Eigenaar van Bike to the Future, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Heel erg bedankt voor uw beoordeling en altijd welkom.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service, prima verzorgde fietsen en dan nog de bediening in het Vlaams.
De vlakke kustlijn is een echte aanrader voor zij die iets minder sportief zijn.

Kris
Vlaams-Brabant.

hollibikerental, Propietario van Bike to the Future, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Beste Kris, bedankt voor je beoordeling en altijd welkom

13 mei 2018 beoordeeld

Prima fietsen, veel service. Vriendelijke eigenaren! Jammer dat de Spanjaarden niet zoveel fietsen ;)

Bedankt voor je beoordeling, gracias

Bekijk meer beoordelingen
21 april 2018 beoordeeld

Ik heb een dagje fietsen gehuurd voor mijn zonen en mezelf. We werden hartelijk ontvangen en onze jongens kregen elk een mega cool fiets mee. De fietsen waren van zeer goede kwaliteit, voor alles werd gezorgd, helm voor de kinderen, stevig slot en reparatiekit, zodat je zonder zorgen van je fietstocht kan genieten. Top!

Heel erg bedankt voor je beoordling Michael en we zijn blij dat jullie genoten hebben.

Reizigers die Bike to the Future bekeken, bekeken ook

Torre del Mar, Costa del Sol

In Bike to the Future geweest? Deel je ervaringen!