Beoordeeld op 9 april 2016

We zijn onze vakantie in 2015 hier begonnen en hebben hem hier afgesloten. Heerlijk zwembad en de kinderen (1 en 4) hebben zich ook uitstekend vermaakt in de Kiddie Corner. Onze oudste heeft hier van een van de medewerkers Uno leren spelen. Toen we na drie weken hier weer terug kwamen haalde deze een briefje tevoorschijn met de stand, dus konden ze daar verder mee spelen.
's Avonds (goede) live muziek, met serenade aan je tafel.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 14 mei 2015 via mobiele applicatie

Tussen alle enorme hotels in is dit hotel een kleintje. Voordeel is dat het dan ook meer sfeer uit ademt, erg gemoedelijk. Nadeel vinden wij het eten. Ontbijt buffet mmmmmwah. Lunch en diner erg prijzig in vergelijking tot de lokale restaurants in de omgeving. Dit vonden we ook van de spa.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 24 september 2014 via mobiele applicatie

Bij deze onze beleving en ervaring, het hotel was prima alleen werd er pal naast het zwembad verbouwd. Het was vervelend dat de bouwvakkers continu vanaf de steiger naar beneden keken, als je aan het zwembad ligt. Verder is het strand niet geweldig en mooi, al kon je er s'avonds wel gezellig zetten met een drankje. Elke avond was er live muziek aan je tafel (waar je van moet houden) kamer was prachtig en schoon. We zijn er voor 1 nacht geweest en Dat was prima

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 23 maart 2013

Wij zijn in December hier 3 dagen geweest in onze doorreis door de filippijnen en dit is een prima resort. Alle medewerkers zijn vriendelijk en het resort in prima onderhouden. Het enigste wat ons stoorde waren de verkopers van jetski's (heel storend) het strand is mooi maar niet echt om eens lekker in te zwemmen maar alles was prima in orde. Kamers waren ruim en schoon

Datum van verblijf: december 2012
Beoordeeld op 20 augustus 2012

Wij zijn 4 dagen op het Costabella resort geweest, maar dit nooit meer. We hebben een bruiloft gehad en komen van een 5 sterren hotel.. Het shangri-la Mactan. Dus we moeten een stapje lager, maar dit slaat alles.. Het stinkt ongeloofelijk op het resort.. De kamers zijn onwijs smerig, allemaal haren van de vorige bezoekers. Ze dweilen nooit en de urine spetters zaten nog op de muur! Te smerig voor worden! De zee is er tot 3 uur smiddags en dan is het ep dus staat er geen water in de baaij het stink dan ontzettend aan net strand. Verder is het ontbijt heel heel erg slecht! Er ligt oud brood. Helemaal niks luxe als croissants of iets. Het enige wat een beetje te eten was was de french toast. Stokbrood in suiker gebakken en een pancake.. Het eten voor de lunch is savonds wel oke.. Dat is eigenlijk het enige positieve aan dit resort. Maar wij betalen nu 180,- euro per nacht voor dit hotel.. En dat is veel en veel te veel. Standaart kamer zaten we eerst maar daar zijn we 2 min geweest! En toen gelijk omgeboekt.. Moesten 50 euro extra betalen. Kamers worden nooit schoongemaakt!!!

Kamertip: Dit is geen 4 sterren maar een lage 3 sterren!!!
Datum van verblijf: augustus 2012