“Fantastisch”

Geclassificeerd als nr. 9 van 104 Restaurants in Giarre
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 september 2016 beoordeeld

Je komt binnen en dan zijn er 3 menu mogelijkheden 1. de antipasta en een primi platti, 2. een antipasta en een secundi platti en 3. een anti pasta met een primi én secundi platti. De laatste zou ik overigens niet aanraden tenzij je een hele grote eter bent. Alles met vis! De prijzen lopen op vanaf 25 tot 35 euro (inclusief de wijn) Het voorgerecht (anti pasta) is zeer uitgebreid en gevarieerd. Eigenlijk al een maaltijd op zich en na het 2de gerecht (pasta) waren wij dan ook meer dan voldaan. Heerlijk gegeten, lekker ongedwongen sfeertje in de tuin achter het restaurant. Als je een liefhebber bent van alles wat uit de zee komt ...... zeker doen. Prettig personeel en als je afrekent ga je met een dikke smile het restaurant uit.

Een TripAdvisor-lid
2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een top vis restaurant. Doen alles om het naar je zin te maken. Echt zo heerlijk gegeten. Papa en mama in de keuken en zoon serveert . We hebben een geweldige avond gehad, een om nog vaak aan terug te mogen denken met spijt dat het zo ver weg is van onze woonplaats.

4 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van antipasti houdt en ook van vis en zeevruchten en als je niet te duur wilt eten, dan is dit een absolute aanrader. Maar liefst 18 voorgerechtjes, alles wat de zee te bieden heeft, allemaal voortreffelijk bereid. Na 14 dagen Sicilië met veel culinaire hoogtepunten was dit absolute top, ook in prijskwaliteitsverhouding. Prima bediening en een gezellige sfeer met Italiaanse families in de tuin van het restaurant.

13 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Soms heb je spijt dat je een restaurant met "uitstekend" beoordeelt. Je kunt er namelijk nooit meer overheen. Toch wil ik dit restaurant als "meer dan uitstekend" beoordelen.

Hun concept is ijzersterk. Antipasta met 18 visgerechtenen en zeedieren + primo 25 euro. Antipasta + secundo 30 euro en antipasta met beiden 35 euro. Die laatste zou ik niemand aanraden: veel te veel.

Wij namen antipasta met 18 gerechten + primo. Met 2 personen krijg je 2 primo's. Wij namen risotto met garnalen en spaghetti con vongole. Alles is inclusief. Met een fles wijn, water, koffie na rekenden we 50 euro af.

Over de antipasta kan ik kort zijn. De lekkerste vis en zeedieren combinatie die ik ooit geproefd heb. Zulke rijke smaken en zo'n mooie combinatie kom je nergens tegen. De hoeveelheden zijn meer dan genoeg.

Ben je in de buurt, dan zou ik zeker heen gaan.

24 februari 2015 beoordeeld

De laatste avond van ons 2 weeks verblijf op sicilie, meteen een van de hoogtepunten op culinair gebied.
Wat een geweldige formule. 18 antipasti's die stuk voor stuk smaakbelevingen waren.
wij hadden gekozen voor het "kleine" menu van 25.-- Waar eigenlijk alleen een pastagerecht ontbrak...Meeeeer dan genoeg! Daarna een uitgebreide visschotel..aan tafel gefileerd naar wens.
2 smaken vers gedraaid sorbet, wat een sensatie en daarna nog dolce met een overheerlijk kopje espresso. Fles witte wijn erbij...Niet te geloven !! Toppie !! Anne Andre Kok

• Sfeer

Reizigers die A scialata bekeken, bekeken ook

Giarre, Province of Catania

In A scialata geweest? Deel je ervaringen!