Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 30 nuttige stemmen
“Vreselijk”
Beoordeeld op 6 juli 2018 voor een verblijf in juni 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

De weg naar de villa was een verschrikking. De dame van het agentschap had zelf moeite om de "villa" te vinden. De villa bestaat uit meerdere kamers, gesitueerd op 2 verdiepingen. Beide verdiepingen hebben een keuken. Heb je keukengerief nodig : veel geluk bij je zoektocht. De verzameling borden is onuitgegeven en kriskras door elkaar. Een koffiezet was niet aanwezig. Er waren 3 televisietoestellen, maar ze werkten niet. De hoeveelheid gas voor het gaskooktoestel was ontoereikend. De eigenaar was niet te bereiken of je moest heel veel geluk hebben. Wij deden er 4 dagen over... Het enige positieve is het zwembad met aanpalende pergola. De kamers zijn ook in overeenstemming met de foto's. Op de sites waar de villa wordt aangeboden zie je alleen de mooie foto's. de foto's van de omringende ruïne staan er niet op. Kortom beste mensen blijf weg want de villa is zeker haar prijs niet waard. Het is een van onze meest ontgoochelende vakanties. Nochtans hebben wij via de weg die we volgden om te huren reeds heel mooie locaties gehuurd.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Giarre

Prijzen weergeven
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren