Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

common_n_hotel_reviews_1bd8 33 nuttige stemmen
“Vreselijk”
Beoordeeld op 6 juli 2018 voor een verblijf in juni 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

De weg naar de villa was een verschrikking. De dame van het agentschap had zelf moeite om de "villa" te vinden. De villa bestaat uit meerdere kamers, gesitueerd op 2 verdiepingen. Beide verdiepingen hebben een keuken. Heb je keukengerief nodig : veel geluk bij je zoektocht. De verzameling borden is onuitgegeven en kriskras door elkaar. Een koffiezet was niet aanwezig. Er waren 3 televisietoestellen, maar ze werkten niet. De hoeveelheid gas voor het gaskooktoestel was ontoereikend. De eigenaar was niet te bereiken of je moest heel veel geluk hebben. Wij deden er 4 dagen over... Het enige positieve is het zwembad met aanpalende pergola. De kamers zijn ook in overeenstemming met de foto's. Op de sites waar de villa wordt aangeboden zie je alleen de mooie foto's. de foto's van de omringende ruïne staan er niet op. Kortom beste mensen blijf weg want de villa is zeker haar prijs niet waard. Het is een van onze meest ontgoochelende vakanties. Nochtans hebben wij via de weg die we volgden om te huren reeds heel mooie locaties gehuurd.

Datum van verblijf: juni 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
common_n_hotel_reviews_1bd8 26 nuttige stemmen
Beoordeeld op 30 december 2018 voor een verblijf in oktober 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Datum van verblijf: oktober 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
2 jan 2019
Thank you for your review.If you'll come this summer you'll find all make good!We'll happy to host you again.
King Regards
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren