Travelocity

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 27 juli 2019

Kamertip: Vælg ikke en plads under gadelamperne. De bliver tændt ved 23-tiden og er meget skarpe.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2018
Martel L, Propriétaire van Camping Le Mont Joli Bois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2018

Beoordeeld op 29 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
Martel L, Propriétaire van Camping Le Mont Joli Bois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2018