ZenHotels.com
Hotels.comUS$ 91
TravelocityUS$ 91
PricelineUS$ 98
Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Erg slechte ervaring met dit hotel. Bij aankomst geen vriendelijk ontvangst en moesten we de paspoorten voor een uur inleveren met als uitleg 'dat ze moesten registeren'. De hotelkamer was verder schoon. De bedden waren hard en niet fijn. Het ontbijt was erg slecht wel veel keuze alleen een slecht van smaak. Het personeel kan geen lach vanaf en wederom bij het uitchecken ook totaal geen vriendelijkheid van de dame van de receptie. Gelukkig verbleven wij hier maar voor 1 nacht..

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 16 juni 2018 via mobiele applicatie

Vreselijk personeel, vreselijke bedden en ze houden feesten tot vroeg in de ochtend. Het personeel maakt snachts veel herrie met opruimen en schoonmaken.
Muggen zijn er genoeg, asbakken niet.
Lift werk niet. Nog geen 2 sterren waard

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 20 september 2017 via mobiele applicatie

De kamers zijn verouderd, en erg gehorig waardoor je al snel last hebt van de buren. De bedden waren erg hard en niet comfortabel. De airco maakte vee lawaai en ging automatisch uit maar sloeg niet automatisch aan als de temperatuur omhoog ging.

We zijn later in de avond aangekomen en in de omgeving waren er geen restaurants open, daarom in het hotel gegeten. De eetzaal is erg ongezellig, met fel licht en een oud decor. Eten was matig, een niet gare risotto en een mixed grill met 3 stukken kapot gebakken vlees. Ook het ontbijt in deze eetzaal was enorm beperkt en niet lekker.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 3 september 2017

Mooi hotel op een ideale plaats.
De stad is makkelijk te belopen en het strand is met 1,4 kilometer ook te doen.
Hebben een redelijk zwembad, wel weinig schaduw. Het zal te maken hebben met de tijd dat wij er waren, eind augustus, was er niets meer open bij het zwembad, dus een drankje of iets halen is niet mogelijk.
Kregen een kamer zonder buiten en met een slecht bed. Zonder problemen kregen we een kamer met balkon en een goed bed.
Compimenten voor de service van het hotel en specifiek de mevrouw aan de balie.
Kamer was prima, ontbijt goed en voldoende.
Gratis parkeren in de parkeerkelder, helemaal top.

Stadje is goed beloopbaar en erg gezellig.
Zeker de moeite waard om een paar dagen te verblijven.

Kamertip: Kamers op de eerste verdieping hebben een balkon.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 15 oktober 2016

goed engels-talig behulpzaam personeel aan balie en restaurant.
Goede keuken met lokale specialiteiten. Half pension, goede afwisseling op 4 dagen. Alhoewel steeds 2 groepen in de zaal , altijd snel persoonlijk bediend als stel apart. ( 2 mans bediening)
Ontbijt volledig maar mocht iets meer lokale produkten bevatten als kaas en prociutto.

Datum van verblijf: oktober 2016