Beoordeeld op 12 september 2018

Korte incheck na late aankomst, helaas werd ons niet de weg gewezen en moesten wij met koffer op zoek. Uiteindelijk vonden we achter het biljart een trap naar een soort "kelder" met 10 kamers. De kamer lag onder het restaurant en op de 1e verdieping. Prima kamer van alle gemakken voorzien, wel wat aan de krappe kant en weinig opbergruimte. Kleine badkamer met stort en handdouche, fohn aanwezig. Meeste kamers hebben 2 bedden. Bedden zijn vrij hard maar liggen prima. Beddengoed was verouderd, wat kleine gaatjes, zo ook in de handdoeken. Alles rook wel schoon en was wit zonder vlekken. Kamer wordt elke dag schoongemaakt.Bedlinnen blijft 1 week liggen. De 2 flesjes water bij aankomst werden niet bijgevuld, daar wij Halfpension hadden en dus betalende gasten zijn voor drank.Supermarkt via parking en strand bereikbaar in 10 minuten. Strand van hotel is erg klein en dus niet gebruikt. Rooftop bars 18+ waren erg fijn, met bar en ligbedden en prachtig uitzicht over de baai. Tevens stonden er op elke rooftop 2 whirlpools. Het 18+ gedeelte met plonsbad hebben we niet gebruikt maar zag er met de dubbele bali-bedden erg luxe uit.Alle plekken in het hotel zijn per trap te bereiken, dus niet geschikt voor mindervaliden!

Het is mogelijk 1x per week a-la-carte te eten, dit reserveren bij de receptie. Daar ligt ook de kaart met het menu erop, eten is dan aan het strand. We hebben daar prima gegeten alleen men snapt het concept niet. Je ontvangt 1 cava inclusief, maar als je een glas chardonnay wil dan kan dat alleen per fles. De ober had geen wijnkennis en kon niks aanraden, vertelde dat de huiswijn als chardonnay smaakte, uiteindelijk daarvan een glas besteld maar smaakte meer naar de pakken liebfraumilch van de Aldi. Van andere wijnen had hij nooit gehoord toen we vroegen om een Pinot Grigio of soortgelijk. Ganzenlever was op, zogezegd, maar denk dat dit nooit voorradig was aangezien het menu uit de koeling geserveerd werd.Erg jammer.
Het buffet in het restaurant was prima, veel keus en variatie, genoeg vlees en vis en groente, ook in de ochtend enorm veel keus. Drank bij diner moesten we bijbetalen, de cava smaakte prima. Ga vroeg dus meteen om 19.00 uur als je in het 18+ gedeelte wil dineren, dat is relaxter eten in gezellige sfeer boven de baai en niet onder TL-licht.
De snackbar voor lunch heeft een prima prijs-kwaliteit, we bestelden een pizza voor 7,- euro en dat voor Ibiza!

Leuk in de omgeving is Portinatx, via de zijkant de parking over en dan de rots aflopen naar het strand van de plaats, erg gezellig voor natafelen.Strandbedjes te huur voor 7,- per stuk. Als je meer wil zien van de omgeving heb je echt een auto nodig. Huur deze via Sunny Cars dan sta je niet voor verrassingen. Vraag bij de receptie waar je het beste kan parkeren want aan de straat heb je zo een boete.Animatie ziet er leuk uit maar hoef ze niet elke avond in actie te zien.

Wifi in de kamer is niet van deze tijd, je betaald hier voor, de Wifi in de algemene ruimten is bar slecht. Je kan beter een extra pakker 1000mb ofzo bijkopen dat is goedkoper of ga naar een restaurantje in de buurt waar ze gratis wifi hebben!

Enige tegenvaller: 3 kakkerlakken, die komen zo uit het plafond vallen, nu zijn we niet bang voor een insectje en hebben daarom ook niet voor een andere kamer gekozen.

Al met al een prima verblijf in een gerenoveerd hotel waar nog wel de puntjes op de i moeten worden gezet, vriendelijk personeel die niet harder loopt dan nodig, de algemene ruimten zijn schoon en prijs kwaliteit is iig goed.

• Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 september 2018

de kamer was schoon alleen de handdoeken werden gedroogd en weer opgehangen dus niet hygienisch en het beddegoed ligt een week op je bed . het eten was heel goed alleen de bediening liet te wensen over vreselijk onbeschoft je drankje weg te halen als je nog een nagerecht moest pakken en ze werd tot 2 keer zo boos en zette een nieuw drankje bij mij neer

Kamertip: niet onder in te boeken en daarboven en restaurant .
  • Verbleef: september 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Met vier personen in dit hotel verbleven. Eerste indruk is erg goed. Personeel bij de receptie is vriendelijk en het is er erg schoon. Kamers zijn netjes en schoon.

Ontbijt is gevarieerd, lunch niet in het hotel genuttigd en avondeten viel het avondeten tegen.

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 augustus 2018

Het hotel is exact zoals het op de foto's is en het is keurig gerenoveerd. Alleen zijn de foto's wel op de meest gunstige wijze genomen.
We hebben ons prima vermaakt, zeker over het ontbijt waren wij zeer te spreken, maar over het avondeten iets minder (zoals meestal bij een buffet-stijl-diner).
De kleine minpunten:
- De deur naar de kleine badkamer is een glazen klapdeur. De deur kan je dus niet dicht doen, maar alleen tussen het kozijn stil zetten. Hierdoor hoor je dus alle geluiden uit de badkamer in de rest van de kamer zeer goed. Wij weten niet wie het fijn vind om zijn reisgenoot op de wc te horen/zien zitten, maar wij vinden dat niet echt prettig.
- De bedden kraken echt gigantisch. Een diepe zucht of je hoofd optillen zorgt al voor een enorm gekraak. Dit gaat echt irriteren na een paar dagen.
- De kamers zijn klein (zoals goed op de foto's te zien is), de badkamer is echt iets te klein. Er is rondom de wasbak geen ruimte om je spullen neer te zetten en je moet om/over de wc heen om de douche in te stappen.
- De kamers zijn erg gehorig, je hoort het (beperkte) verkeer op de weg en de buren goed. Wij vinden dat niet zo vervelend, maar het kan vervelend zijn voor mensen die niet zo goed tegen dit soort geluiden kunnen.
- Er zijn geen ligbedden aan het strand en het strandje is vrij klein. Jammer want hierdoor gaan all-inclusive gasten handdoekje leggen zodra het zwembad open gaat.
- Het zwembad is klein voor de omvang van het hotel. De all-inclusive gasten verblijven de hele dag bij het zwembad en er is dus geen plek voor andere mensen. Bovendien maakt de omvang van het zwembad het eigenlijk meer een groot kinderbad. Het kinder-speelzwembad ligt niet bij het zwembad dus alle kinderen zitten in het grote zwembad. Het 18+ zwembad is heel klein dus ook daar worden fanatiek handdoeken neergelegd.
- Bij de eetzaal worden keurig de bovenste tafelkleden vervangen per gast, alleen de onderste tafelkleden worden duidelijk te weinig vervangen. Het nieuwe schone tafelkleed gaat bovenop het vieze grote onderkleed. Je dit dus tegen te vlekken aan met je benen en onder je tafelkleed ligt het vol met kruimels. Ook de stoelen mogen wel een keertje worden schoongemaakt.

De service was prima als je gewoon je eigen gang ging. Al met al een prima vakantie, mits je gewoon niet te veel verwacht en de foto's van te voren goed bekijkt. Wij zullen alleen niet terug gaan en ik zou het hotel niet aanbevelen.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Geen variatie in het eten, alles smaakt hetzelfde en het eten is lauw. Zelf zijn we maar 2 avonden van de 10 op hotel gaan eten, dat zegt al genoeg. De kamers zijn vrij mooi alleen niet echt netjes, het toilet was zwart aan de binnenzijde. Ook hoor je de buren zeer goed, de laatste 2 dagen sliepen er dronken Britten naast ons, met het gevolg dat we 2 nachten bijna niet geslapen hebben, ook was er altijd veel lawaai van de animatie s avonds. De animatie stelde niets voor, dat was het zwakste dat we ooit gezien hebben, 1 avond was voldoende voor ons. Het zwembad was veel te klein voor zoveel gasten, je moet enorm veel geluk hebben om een ligzetel te vinden, ook hing er een vreselijke geur van de afvoer. I.v.m. het personeel, ze waren niet behulpzaam, we kregen weinig info bij de receptie, ook in het restaurant waren ze zelden vriendelijk. De adults only hebben we helemaal niet begrepen, ofwel doe je dit in een heel hotel of anders niet. Ik wil zeker nog eens naar Ibiza gaan, maar dan naar een ander hotel.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie