“Perfecte plek voor relaxt ontbijt, drankje of eenvoudige maaltijd”
Beoordeling van Zulu Lounge

Zulu Lounge
Geclassificeerd als nr. 5 van 17 Restaurants in Portinatx
Keukens: Mexicaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte plek voor relaxt ontbijt, drankje of eenvoudige maaltijd. Heerlijke muziek en het geluid van de zee als achtergrond. Hier wil je blijven zitten.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een cocktails in combinatie met het fantastische uitzicht. Heerlijk om na een middag op het strand te gaan borrelen tot de zon onder is!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier alleen een cocktail en sangria gedronken en wat kleins erbij gegeten (chips met quacamole, patatas bravas en een salade).
Alles was heel lekker, zeer mooi uitzicht, vriendelijk personeel.

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog even 2 uur voor ons vertrek een hapje gegeten bij Zulu. Het viel zwaar tegen. Verbrande pizza, matige hamburger en koude friet. Wegens tijdgebrek toch maar opgegeten. Personeel had er ook duidelijk geen zin meer in. Kortom vreselijk.

Datum van bezoek: oktober 2017
6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tja een eerdere beoordeling gelezen en kan me hier alleen maar bij aansluiten.
Het personeel zal er na een lang seizoen geen zin meer in hebben gehad om iets klantvriendelijk te zijn. De kaart werd vergeten daarna op tafel “gelegd”. De bestelling werd verkeerd geleverd. En het wisselgeld was voor het gemak maar in de fooienpot gegooid. Deze vergissing hebben we maar ongedaan gemaakt. Jammer jammer jammer, super mooie plek het eten was goed, nu de service nog!

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Zulu Lounge bekeken, bekeken ook

Portinatx, Sant Joan de Labritja

In Zulu Lounge geweest? Deel je ervaringen!