Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier 2x gelunched en beide keren was het heerlijk!!! Prachtig uitzicht en de bediening was top. Fijne sfeer, muziek op de achtergrond en gastvrijheid....allemaal aspecten waardoor je je hier gelijk thuis voelt.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Zijn prijs alleen al waard om het geweldige uitzicht vanaf het terras (her eten is niet goedkoop). Nederlandstalige bediening is altijd handig. Eten is goed, geen hele grote porties, dus je kan gemakkelijk een voor- of nagerecht (het ijs is heerlijk!!) nemen of een aantal dingen van de kaart bestellen en delen.
Ook een leuke shop bij de winkel

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 mei 2018 via mobiele applicatie

Prachtige plek om iets te drinken. Enorm gezellig met een fantastisch uitzicht. Zal er zeker meermaals naartoe gaan. Ook een geweldig winkeltje. Alles is er zeer verzorgt en proper. Nederlandstalig personeel.

Verbleef: mei 2018
Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke plek met sfeer en een voor Ibiza ongeëvenaard uitzicht. Wij bezochten het plekje op de bonnefooi ivm slechter weer. Na een tochtje over de ruige kust zijn wij neergestreken op het drukke terras van Los Enamorados. Het uitzicht is adembenemend zelfs bij bewolkt weer. Een aanrader al zou het alleen maar om het plekje zijn. Het eten hebben wij niet geprobeerd dus dat kunnen wij niet beoordelen

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 17 januari 2018

Hele fijne plek om te eten, slapen of om iets te drinken op het terras.
Hele mooie uitzicht op de baai/ zee.
Heel fijn terras, leuke vintage zaak, goeie styling van het totaalconcept.
Zeker een aanrader, is nog niet zo druk.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner