Beoordeeld op 23 augustus 2020

onze tijd in Leusden was goed geweest alles was okido wij hebben een veilige carona tijd doorgebracht de kamer was goed en het eten in het restaurant was zoals gewoonlijk weer uitstekend
en alles stond goed uit elkaar

Beoordeeld op 22 augustus 2020 via mobiele applicatie

De receptie en restaurant zijn al vernieuwd! De kamers zijn erg oudbollig. Zeker de badkamer kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Verder was wel alles netjes en schoon! En de bedden liggen heerlijk!!!
Jammer dat er geen airco op de kamers zit. Ontbijt was prima. Erg druk alleen en omdat ze nog bezig zijn met verbouwen, is het erg krap allemaal binnen. Met mooi weer is buiten voldoende plek. Buiten kan je gezellig zitten.
Personeel vriendelijk kan iets vlotter voor van der valk.
Omgeving is mooi om te fietsen en wandelen.

Beoordeeld op 19 augustus 2020

Hotelkamers zijn aan vernieuwing toe, maar ze zijn groot en het terras is een extra troef. Bij aankomst lag er een dekentje en kom met snoepjes klaar voor onze hond De inkom, receptie en restaurant zitten al in een nieuw kleedje. Uitgebreid ontbijtbuffet zelfs in corona tijd. Super! Breng zeker een bezoek aan Amersfoort, gezellige winkel/wandel stad.

Beoordeeld op 19 augustus 2020

Mooi hotel, superontbijt en een prachtige kamer!!
Dit hotel had ik geboekt voor mijn ouders van 83 en 90 jaar oud, ze hebben genoten. Heerlijk ontbijt, daar kwamen ze voor, met heerlijke zalm!
Op de kamer bevond zich een inloopdouche, waar mijn moeder goed gebruik van kon maken.

Beoordeeld op 19 augustus 2020

Was een schone mooie kamer, alleen als ik in de badkamer kwam kijk je naar het toilet en daar zit een hoop kalk aanslag onder de rand .ook kalk aanslag op het chromewerk van de douchekraan.. voor de rest top