29 mei 2018 beoordeeld

Ontvangst heel goed erg vriendelijk en behulpzaam personeel.Kamer prima!Het ontbijt uitstekend!Warme maaltijd slecht en 0mdat het slecht was,was het te duur!Waren we van vroeger,bij de eerste en tweede generatie niet gewend!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
29 mei 2018 beoordeeld

Goed hotel. Entree dmv een lange oplopende straat. Gratis parkeren, ook in de parkeergarage voor hotelgasten. Hele ruime kamer. Badkamer met bad en aparte douche. Kluisje op de kamer. Heel goed ontbijtbuffet. Gelegen aan een druk kruispunt.

Kamertip: Achterkant ligt aan een drukke weg. Vlak achter het hotel een tankstation met carwash. Balkon meteen aan de parkeerplaats.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
28 mei 2018 beoordeeld

Wat een fijn hotel en prima locatie. Genoeg plek om je auto te parkeren. Gewone fietsen gehuurd. Maar ook een makkelijke bus verbinding naar Amersfoort.
Mede door het mooie weer was het geweldig en hebben we ontzettend genoten..

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
28 mei 2018 beoordeeld

Mooi hotel, zeer ruime kamers van alle gemakken voorzien bij ons zelfs een zitje buiten, goed ontbijt, prima plek vlakbij Amersfoort, kunt eenvoudig op de fiets Amersfoort en Leusden ontdekken, prachtige omgeving.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
28 mei 2018 beoordeeld

Schoon, Goed, Verzorgd, Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijtbuffet echt alles vers. Locatie ligt wel op industrieterrein, je kon nog wel leuk buiten zitten. Over alles zeer tevreden. WE van het Indusrieterrein fiets je in een heel mooie omgeving.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner