“ontbijt en diner”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Van der Valk Leusden
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Leusden
5 december 2017 beoordeeld

Een uitgebreid ontbijtbuffet met heerlijke broodjes en vers gebakken brood, daarbij een hoop keuze aan vleeswaren, kaas en zoetigheid. Jammer dat er geen kleine bakjes light yoghurt was. De avondkrant was uitgebreid en voldoende leuze.

• Verbleef: December, 2017, reisde met een partner

4 december 2017 beoordeeld

Verzorgd, uitnodigend, goede service, vriendelijk personeel, goede locatie, fijn restaurant. Alles staat in het teken van de gaten en dat merk je aan alles. Wij hebben heel erg genoten van ons verblijf en komen zeker een keer terug.

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
4 december 2017 beoordeeld

zeer tevreden ik raaad dan ook iedereen aan om het zeker is te gaan proberen in een vd Valk hotel.Wij hebben nu denk ik7 hotels gehad tot zelfs in noord Duitsland aan toe en we hebben nog nooit een minpuntje kunnen ontdekken

• Verbleef: December, 2017, reisde met familie
4 december 2017 beoordeeld

Goed hotel met ruime kamers die wel een beetje gedateerd zijn, op een centrale locatie.
Prima uitgebreid ontbijt.
Fijn personeel, die goed op de hoogte waren van wat er in de omgeving te doen was en goede informatie gaven betreffende openbaar vervoer, parkeergelegenheden, enz. enz.

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
4 december 2017 beoordeeld

De service was echt top, het inchecken ging goed en snel. Eten in het restaurant was echt op top niveau, heerlijk ook.
De kamer vond ik niet zo goed opgeruimd, trouwends het tapijt lag vol hondenharen, dat vond ik wel minder.
We hebben ondanks de kamer toch genoten van onze weekendje weg.

• Verbleef: November, 2017, reisde met familie
4 december 2017 beoordeeld

heel gezellig en goed verzorgd, kamer en keuken heel goed, personeel heel vriendelijk en behulpzaam omgeving prachtig om te wandelen en amersfoort heel prettige stad, de aanbieding van uit de krant , vier dagen 99 euro dubbel en dwars waard

• Verbleef: December, 2017, reisde alleen
4 december 2017 beoordeeld

goed hotel wel wat gedateerd, ik heb hiermee alles gezegd, geen behoefte om tweehonderd tekens vol te maken, Leusden is een minder gezellige plaats, er valt weinig te wandelen vanaf industrieterrein waar hotel ligt.

• Verbleef: December, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Leusden in overweging
op 3,6 km afstand
Bilderberg Hotel De Klepperman
op 3,1 km afstand
Mercure Hotel Amersfoort Centre
Prijzen weergeven

In Van der Valk Leusden geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Van der Valk Leusden

Adres: Philipsstraat 18, 3833 LC Leusden, Nederland
Locatie: Nederland > Utrecht Province > Leusden
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Leusden
Prijsklasse: € 71 - € 136 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Van der Valk Leusden 4*
Aantal kamers: 175
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Weekend Desk en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Van der Valk Leusden met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?