Beoordeeld op 4 december 2017

Verzorgd, uitnodigend, goede service, vriendelijk personeel, goede locatie, fijn restaurant. Alles staat in het teken van de gaten en dat merk je aan alles. Wij hebben heel erg genoten van ons verblijf en komen zeker een keer terug.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 december 2017

zeer tevreden ik raaad dan ook iedereen aan om het zeker is te gaan proberen in een vd Valk hotel.Wij hebben nu denk ik7 hotels gehad tot zelfs in noord Duitsland aan toe en we hebben nog nooit een minpuntje kunnen ontdekken

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 4 december 2017

Goed hotel met ruime kamers die wel een beetje gedateerd zijn, op een centrale locatie.
Prima uitgebreid ontbijt.
Fijn personeel, die goed op de hoogte waren van wat er in de omgeving te doen was en goede informatie gaven betreffende openbaar vervoer, parkeergelegenheden, enz. enz.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 december 2017

De service was echt top, het inchecken ging goed en snel. Eten in het restaurant was echt op top niveau, heerlijk ook.
De kamer vond ik niet zo goed opgeruimd, trouwends het tapijt lag vol hondenharen, dat vond ik wel minder.
We hebben ondanks de kamer toch genoten van onze weekendje weg.

• Verbleef: november 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 4 december 2017

heel gezellig en goed verzorgd, kamer en keuken heel goed, personeel heel vriendelijk en behulpzaam omgeving prachtig om te wandelen en amersfoort heel prettige stad, de aanbieding van uit de krant , vier dagen 99 euro dubbel en dwars waard

• Verbleef: december 2017, reisde alleen