Beoordeeld op 4 december 2017

De service was echt top, het inchecken ging goed en snel. Eten in het restaurant was echt op top niveau, heerlijk ook.
De kamer vond ik niet zo goed opgeruimd, trouwends het tapijt lag vol hondenharen, dat vond ik wel minder.
We hebben ondanks de kamer toch genoten van onze weekendje weg.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 4 december 2017

heel gezellig en goed verzorgd, kamer en keuken heel goed, personeel heel vriendelijk en behulpzaam omgeving prachtig om te wandelen en amersfoort heel prettige stad, de aanbieding van uit de krant , vier dagen 99 euro dubbel en dwars waard

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 4 december 2017

goed hotel wel wat gedateerd, ik heb hiermee alles gezegd, geen behoefte om tweehonderd tekens vol te maken, Leusden is een minder gezellige plaats, er valt weinig te wandelen vanaf industrieterrein waar hotel ligt.

Beoordeeld op 4 december 2017

Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat ik graag nog een paar haakjes voor handdoeken had gehad in de badkamer en dat er wel een lift was maar dat je toch nog een trap op moest.
Maar eigenlijk was alles geweldig!

Beoordeeld op 4 december 2017

Wij hebben genoten van ons verblijf in van der valk Leusden. Vriendelijk en behulpzaam personeel en een fijne locatie. Allerlei leuke plekjes zijn in de omgeving te vinden. Enige wat minder was dat mijn vriend zijn verrassing niet goed was geregeld. Toen we aankwamen stond het niet klaar terwijl dit wel was afgesproken. Jammer! Daarna hebben ze het goed opgelost toen we uiteten gingen en alsnog de verrassing achter gelaten was op de hotel kamer.