“Nachtje weg”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Van der Valk Leusden
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Leusden
28 november 2017 beoordeeld

Wij hebben een prima nachtje gehad. De kamer was erg rustig. Geen geluiden van andere bezoekers gehad. Ook zag het hotel er erg netjes uit. Voor herhaling vatbaar. Ontbijt was ook prima, wel was het druk bij het ontbijt.

Kamertip: geen tips
Bekijk meer kamertips
Verbleef: November, 2017, reisde met een partner

28 november 2017 beoordeeld

Goed toch wel minpuntjes zoals eerder beschreven neem de minpunten ter harte en komt de kwaliteit ten goede van je hotel en ook de hygiëne verder personeel is vriendelijk en behulpzaam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Parkeer garage is ook een goede voorziening v e hotel is goed te bereiken..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................!

27 november 2017 beoordeeld

bij van der valk is het goed vertoeven of je nuo in arnhem of in Volendam
bent het is altijd goed geregeld
altijd een goede begelijding eneen vriedelijke ontvangst dus bij van der valk zit je altijd goed

• Verbleef: November, 2017, reisde met familie
27 november 2017 beoordeeld

Een fijn hotel dat er top uitziet. We hebben er erg genoten van de gastronomie maar er was wel erg weinig vermaak ter plekke. Maar het eten en de prijs kwaliteitverhouding was goed. De ligging is vrij centraal ten opzichte van de stad Utrecht en Amersfoort.

• Verbleef: November, 2017, reisde met familie
27 november 2017 beoordeeld

Wij hadden een fout gemaakt met de boekeing en dat is door de receptie ongelofelijk goed opgepakt en ze hebben met ons meegedacht en ons een alternatief geboden. Dus meer dan tevreden zijn wij over alles.

27 november 2017 beoordeeld

Vriendelijk ontvangst. ruime kamers.
De kamers zijn alleen een klein beetje gedateerd
in vergelijking met andere van der Valk hotels.
Het hotel is zeker een aanrader, ontbijt buffet was uitgebreid en het diner in het restaurant was prima.

26 november 2017 beoordeeld

Goed, zoals we gewend zijn, bij Van der Valk. Hoofdingang even "zoeken". Voor zover wij hebben gezien, staat het niet aangegeven. Hotel zelf ligt wat verborgen, tussen kantoren etc. Voor stadsbezoek wat ver weg van de Utrecht.

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Leusden in overweging
op 3,6 km afstand
Bilderberg Hotel De Klepperman
op 3,1 km afstand
Mercure Hotel Amersfoort Centre
Prijzen weergeven

In Van der Valk Leusden geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Van der Valk Leusden

Adres: Philipsstraat 18, 3833 LC Leusden, Nederland
Locatie: Nederland > Utrecht Province > Leusden
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Leusden
Prijsklasse: € 71 - € 136 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Van der Valk Leusden 4*
Aantal kamers: 175
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Van der Valk Leusden met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?