28 november 2017 beoordeeld

Goed toch wel minpuntjes zoals eerder beschreven neem de minpunten ter harte en komt de kwaliteit ten goede van je hotel en ook de hygiëne verder personeel is vriendelijk en behulpzaam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Parkeer garage is ook een goede voorziening v e hotel is goed te bereiken..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................!

27 november 2017 beoordeeld

bij van der valk is het goed vertoeven of je nuo in arnhem of in Volendam
bent het is altijd goed geregeld
altijd een goede begelijding eneen vriedelijke ontvangst dus bij van der valk zit je altijd goed

• Verbleef: november 2017, reisde met familie
27 november 2017 beoordeeld

Een fijn hotel dat er top uitziet. We hebben er erg genoten van de gastronomie maar er was wel erg weinig vermaak ter plekke. Maar het eten en de prijs kwaliteitverhouding was goed. De ligging is vrij centraal ten opzichte van de stad Utrecht en Amersfoort.

• Verbleef: november 2017, reisde met familie
27 november 2017 beoordeeld

Wij hadden een fout gemaakt met de boekeing en dat is door de receptie ongelofelijk goed opgepakt en ze hebben met ons meegedacht en ons een alternatief geboden. Dus meer dan tevreden zijn wij over alles.

27 november 2017 beoordeeld

Vriendelijk ontvangst. ruime kamers.
De kamers zijn alleen een klein beetje gedateerd
in vergelijking met andere van der Valk hotels.
Het hotel is zeker een aanrader, ontbijt buffet was uitgebreid en het diner in het restaurant was prima.