“Heerlijk en gastvrij gegeten”
Beoordeling van Kraton Rosbeijer

Kraton Rosbeijer
Reserveer een tafel
za 15-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 54 Restaurants in Leusden
Keukens: Indonesisch
Beschrijving: Tien Loedyo Hartono zwaait als formidabele chefkok de scepter over de keuken van Indonesisch Restaurant Kraton Rosbeijer en tovert daarmee de meest heerlijke gerechten op uw bord in een ambiance die zijn wortels heeft in het traditionele landleven op Java, maar stevig is gevestigd in de traditie van een Nederlandse wereldplaats: Leusden.
7 april 2024 beoordeeld

Geweldig gastvrij restaurant. Top kwaliteit eten. Oprecht gevoel dat je welkom bent.
Met veel liefde wordt uitgelegd wat er op tafel komt. Aan alles is zorg besteed.

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer

30 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw dit was voor ons echt verrassend. Wij gaan echt nooit naar een Indisch restaurant omdat het vaak op z’n Hollands is aangepast. Nu waren wij uitgenodigd en mochten hier mee eten met het buffet.
Wij zaten met vrienden en familie in een aparte ruimte en daar werd al dat lekkere eten opgediend.
Het restaurant zelf ziet er ook gezellig uit en daar kan je a la carte eten of kiezen voor een menu.
Alle gerecht waren echt zo smaakvol en absoluut authentiek Indisch.
Het was net of je bij je oma aan het eten was. Zeer verrassend en zeer smaakvol. Echt een toppertje

Datum van bezoek: maart 2024
9 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier na jaren weer heerlijk gegeten met een gezellige groep: een combi van vegetarische, kraton rijsttafel en rijsttafel van de maand, samen een heerlijk verzameling van allerlei gerechtjes. Vooraf bijzondere laksa soep of pangsit goreng en toe bijzonder ijs. Echt een feestmaal en een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2024
9 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst is hartelijk en de geuren die je uit de keuken tegemoet komen zijn heerlijk. We hadden de Kraton rijsttafel en de maand rijsttafel en alles was even heerlijk.

Datum van bezoek: juli 2023
4 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch restaurant met heerlijke Indonesische gerechten. Heerlijk opgediend met een keur aan verschillende smaken. Top locatie!

Datum van bezoek: mei 2022

Reizigers die Kraton Rosbeijer bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

Leusden, Utrecht Province

In Kraton Rosbeijer geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.