“Nog beter dan 4 jaar geleden”
Beoordeling van De Gezelligheid

De Gezelligheid
Geclassificeerd als nr. 14 van 39 Restaurants in Leusden
Keukens: Internationaal
14 september 2019 beoordeeld

We reden hier weer langs met een hongerige maag. Na 4 jaar maar weer eens hier gaan eten, meenden we.

Wat een plezierige ontvangst, geweldig vriendelijke bediening! Gaven ons een echt “thuisgevoel”!

En nu het eten, voortreffelijk. Op mijn vraag: is een maaltijdsalade ècht een maaltijd, werd dit
Glimlachend met “ja” beantwoord…. En dat was ook zeker zo!
De Wakadori kip maaltijdsalade en de vissalade waren heerlijk, vergezeld van knapperige frites en gebakken aardappelschijfjes. De Sauvignon Blanc was niet verkeerd.

Kortom, reden om nog eens terug te komen!

Datum van bezoek: september 2019

21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaak langs gereden en nu toch maar eens wat eten. Genoeg keuze, vriendelijke bediening en erg lekker gegeten!
Het restaurant is van binnen knus en gezellig!

Datum van bezoek: juli 2019
21 juli 2019 beoordeeld

Verjaardag van oudere vrouw gevierd (90), alles wat afgesproken was er, in een degelijke en fatsoenlijke sfeer, verrassend dat niet.
kwaliteit is er goed, iedereen ging voldaan naar huis, Dus voor ieder wat wils.
ga er zeker heen na een fietstochtje voor een lunch en of borrel.

Datum van bezoek: mei 2019
1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Helemaal goed. Nog heerlijk buiten gezeten op een mooi terras. Van golfers die net uit Duitsland terug kwamen en een gin-tonic deden tot de dinerkaart: vers, goed, prima bereid: een goede keuze. Van de bediening tot de eigenaar: top! Ga hier zeker vaker komen. Ook de boot van de eigenaar is te boeken, dus dat wordt de volgende ervaring bij dit prima restaurant. Aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019
26 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en lekker gegeten. Prima bediening!
Heerlijke salade gezelligheid (carpaccio) gegeten. Wel een beetje veel

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die De Gezelligheid bekeken, bekeken ook

Leusden, Utrecht Province

In De Gezelligheid geweest? Deel je ervaringen!